beantwoord

Wanneer mag je weer voor een "dagje uit" met de trein

• 25 mei 2020
  • 4 reacties
  • 330 Bekeken

Reputatie 1

Hallo allemaal, ik wilde graag wat duidelijkheid over het volgende:

Ik wilde graag weten of er zicht op is wanneer we de trein weer mogen nemen voor een dagje uit met een kennis.

Omdat ik geen rijbewijs heb, is de trein mijn “auto” :) De kennis heeft wel een rijbewijs.

Voor zover bij mij bekend is het nu zeker niet de bedoeling om dit te doen, omdat het geen noodzakelijke reis is. Dat wil ik met hem kortsluiten daarom graag juliie reactie, ter bevestiging van mijn vermoedens en om een beeld te krijgen van een datum.

Vraag 2: als ik een uitje via de spoordeelwinkel wil doen (Artis) worden deze later in de zomer aangeboden als ze weer mogen.

icon

Beste antwoord door Aar 25 mei 2020, 20:53

Wisten we dat maar…
Er is nog geen enkel zicht wanneer dit gebeurt. Het beste is om de berichtgeving van de overheid en die van NS in te gaten te houden.
Er geldt overigens geen verbod, maar je moet zelf op gezond verstand afgaan of het raadzaam is. Misschien is het ook een idee om een dagje uit op de fiets te gaan, om je op een soortgelijk idee te brengen?

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge

Wisten we dat maar…
Er is nog geen enkel zicht wanneer dit gebeurt. Het beste is om de berichtgeving van de overheid en die van NS in te gaten te houden.
Er geldt overigens geen verbod, maar je moet zelf op gezond verstand afgaan of het raadzaam is. Misschien is het ook een idee om een dagje uit op de fiets te gaan, om je op een soortgelijk idee te brengen?

Reputatie 1

Dank voor de reactie.

Het dagje uit is naar de Zoo van Antwerpen, dat is ruim 90 km vanaf mijn huis,

Net iets te ver fietsen ☺☺

Ik houd berichtgeving in de gaten en neem daarin mijn gezond verstand mee.

Reputatie 7
Badge +3

Of en wanneer je een dagje uit naar Antwerpen kunt doen, hangt ook af van de Corona maatregelen in België.

Reputatie 1

Dat klopt “Zeker en vast” .

Ik heb familie in Vlaanderen wonen die houden ons gelukkig op de hoogte.

Reageer