beantwoord

Wanneer stopt dit?

• 30 maart 2015
  • 1 reactie
  • 220 Bekeken

Het is nu al de zo veelste keer dat de Sprinter van Bilthoven naar Amersfoort uitvalt, vanwege defect materieel. Als ik dan kijk op ovtijden.com dan is dit altijd een DDAR treinstel. Deze oude treinstellen zijn allang afgeschreven maar sinds dit jaar naar mijn idee gewoon weer van stal gehaald zonder technisch onderhoud of controle. Hierdoor lopen vele reizigers grote vertraging op! We hadden het eerst heel goed voor elkaar met de betrouwbare DDZ treinstellen. Dit betreft de sprinter dienst Utrecht-Zwolle. Wanneer houdt dit eens op NS?
icon

Beste antwoord door Jan NS 30 maart 2015, 17:30

Het regelmatig uitvallen van je trein door defect materieel is natuurlijk niet wenselijk. Om de groeiende reizigeraantallen te kunnen verwerken hebben we besloten om ook ouder materieel in te zetten. Dit is een tussenoplossing, het nieuwe sprintermaterieel is inmiddels besteld en het eerste nieuwe materieel zal vanaf 2016 in de dienstregeling worden opgenomen. Ik hoop dat er vanaf dan ook op jouw traject nieuw materieel zal worden ingezet.
Bekijk origineel

1 reactie

Het regelmatig uitvallen van je trein door defect materieel is natuurlijk niet wenselijk. Om de groeiende reizigeraantallen te kunnen verwerken hebben we besloten om ook ouder materieel in te zetten. Dit is een tussenoplossing, het nieuwe sprintermaterieel is inmiddels besteld en het eerste nieuwe materieel zal vanaf 2016 in de dienstregeling worden opgenomen. Ik hoop dat er vanaf dan ook op jouw traject nieuw materieel zal worden ingezet.

Reageer