wat doen jullie aan de vieze toiletten | NS Community
beantwoord

wat doen jullie aan de vieze toiletten


 

icon

Beste antwoord door iMark 10 April 2021, 16:28

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7

Je snapt het niet, dat is kunst … 🙁

Ja, kunst die ze thuis op hun eigen toilet blijkbaar niet willen.....🤨

Reputatie 7
Badge +3

Je snapt het niet, dat is kunst … 🙁

Reputatie 7

Vandaag aangetroffen. Sprintertreinstel 2306. Het is in- en intriest hoe sommige reizigers omgaan met andermans spullen.

Reputatie 7
Badge +1

Niet alleen de toiletten zijn geen visitekaartje voor NS, dat geldt voor de hele trein. Ongelooflijk hoe vies die vloeren elke dag zijn, in de ochtend al, de rommel overal en de smerige ramen zodat je door een zwart/grijze waas naar buiten kijkt. Maar wassen in de winter bij erg koud weer schijnt niet te kunnen lees ik in andere topics. En dan ook nog het tekort aan personeel in de schoonmaak.

De treinen zijn de laatste maanden inderdaad bijzonder smerig. Zowel buiten als binnen ziet het er werkelijk niet meer uit. En dat volledig buiten de bende die de reizigers er soms van maken. 

Het voelt soms alsof de treinen helemaal niet meer worden schoongemaakt. Het gaat niet meer om een uitzondering in ieder geval.

Reputatie 5

Niet alleen de toiletten zijn geen visitekaartje voor NS, dat geldt voor de hele trein. Ongelooflijk hoe vies die vloeren elke dag zijn, in de ochtend al, de rommel overal en de smerige ramen zodat je door een zwart/grijze waas naar buiten kijkt. Maar wassen in de winter bij erg koud weer schijnt niet te kunnen lees ik in andere topics. En dan ook nog het tekort aan personeel in de schoonmaak.

Of is het gewoon weer een ordinaire bezuiniging van NS,want het gebeurd te vaak.

Ik zie de laatste tijd namelijk wel schoonmakers snel door de trein lopen om de prullenbakken te legen.

Reputatie 7

Niet alleen de toiletten zijn geen visitekaartje voor NS, dat geldt voor de hele trein. Ongelooflijk hoe vies die vloeren elke dag zijn, in de ochtend al, de rommel overal en de smerige ramen zodat je door een zwart/grijze waas naar buiten kijkt. Maar wassen in de winter bij erg koud weer schijnt niet te kunnen lees ik in andere topics. En dan ook nog het tekort aan personeel in de schoonmaak.

Reputatie 7
Badge

Daar heeft NS niks van te vrezen. Ik heb de indruk dat het ze niet erg boeit.

Bedankt voor de melding Ludo Gregoire en spijtig dat je het zo hebt moeten aantreffen. Ik heb het doorgegeven aan onze schoonmaakdienst, hopelijk kan dit snel worden opgepakt.

Het is nu januari 2023. Ik heb in 2 dagen in 5 treinen gezeten en het is een verschrikking hoe alle toiletten er uit zien en gruwelijk stinken naar urine. Te gek voor woorden. Je kunt er allerlei ziektes oplopen. En dan ook nog geen papieren toiletbrillen fatsoenlijk werkende zeepdespencer en waterknop. In wat voor land leven we?! Ik ga dit dan ook zeker aankaarten bij de hygiene inspectie. Word eens tijd dat de NS met grote boetes word opgezadeld. 

Reputatie 7

De schoonmaker had zich vast ziek gemeld. Maar het scheelt ook als mensen wat netter met publiek eigendom omgaan.

Dat laatste zou inderdaad schelen, maar lijkt een illusie te zijn. Gelijk aan al die rotzooi die altijd naast volle afvalcontainers op straat wordt neergezet. Als ik er naar vanaf ben, lijken velen te denken.

Vanochtend ook weer tussen de rommel gezeten. Afvalbakken overvol. Vlekken op de vloer en rommel op en onder de stoelen. Mensen neem je rotzooi mee en stop het op het station in een afvalbak of neem het even mee naar huis. Zo moeilijk is het toch niet...

Reputatie 7
Badge

De schoonmaker had zich vast ziek gemeld. Maar het scheelt ook als mensen wat netter met publiek eigendom omgaan.

Reputatie 7
Badge +1

En de verklaring: weet Jeff misschien dat magische blik personeel voor werk dat niemand wil doen?

Brommen dat loon hoger moet gaat weinig helpen-eerder tegendeel (veel mensen zullen dan hun totale werktijd minderen)

Goeie middag blessings,

Treinstel 4041 intercity richting Utrecht Centraal vertrek 13:23pm uit Almere Centrum datum 18 Juni 2022, de toilet bij 2de klas heeft een ondraaglijke urine geur dat eruit komt. Niet hygiënisch mensen krijgen de neiging om over te geven ervan. Deze soort klachten komen echt vaker voor vieze , smerige toilet e dat is ook een visitekaartje van jullie bedrijf!!

Met vriendelijke groet,

Jeff

Reputatie 6
Badge +2

Goed dat je dit meldt, Nico. Ik ga ervan uit dat het toilet inmiddels al is schoongemaakt, maar voor de zekerheid heb ik je melding en suggestie doorgezet! 

Vrijdag 8 April trein van Utrecht 17.33 uur naar Maastricht.

Het toilet was te smerig om naar te kijken.

Ik lees dat dit een terugkerende klacht is.

Misschien een idee om een schoonmaker in de trein mee te laten rijden.

Groeten Nico Hachmang

 

Bedankt voor de melding Ludo Gregoire en spijtig dat je het zo hebt moeten aantreffen. Ik heb het doorgegeven aan onze schoonmaakdienst, hopelijk kan dit snel worden opgepakt.

Toiletten onbeschrijfelijk smerig in treinstel 9561 Utrecht - Maastricht. Onmogelijk om ze te gebruiken. 
Ludo Gregoire, Leiden. 

Reputatie 7
Badge +3

Als je datum, traject en treinstelnummer doorgeeft zal de trein zo snel mogelijk gereinigd worden. :thinking:

Reageer