Wat vinden jullie van de instructie "mondneuskapje"?

• 18 juni 2020
  • 4 reacties
  • 238 Bekeken

Voor examenkandidaten die met het openbaar vervoer naar de examenlocatie willen komen, hebben wij ter voorbereiding een korte, leerzame instructie gemaakt over het dragen van een mondkapje. Zo zorgen zij naast een goede examenvoorbereiding ook voor een veilige reis naar de examenlocatie. 

https://corona.explainsafe.nl

4 reacties

Goedemorgen Pieter Oterdoom. Welkom bij de NS Community.

Er zijn niet veel studenten actief op deze Community dus of van die doelgroep feedback zal ontvangen durf ik niet te zeggen. Ziet er goed uit verder!

Dankjewel voor tip! 
en blij om te lezen dat jij het leuk vindt.

groeten pue

Reputatie 7
Badge +2

Mag ik zeggen dat ik dit lang vind? Ik denk dat veel studenten afhaken als ze zien dat de instructie 15 minuten duurt.

Het is voor mij verder een mooie/duidelijke website. Ook voor de mobiele telefoon. Kunnen veel bedrijven nog wat van leren.

Jammer is dat je niet vooruit kunt spoelen in het filmpje (2/29). Als het kijken dus onderbroken wordt en de pagina refresht, moet je alles opnieuw bekijken.

Dankjewel, blijkt dat men hem. 11 minuten erover doet, maar dat vindt ik eigenlijk ook al te lang. Voor wat betreft het doorspoelen heb ik doorgegeven aan Ict met het verzoek om dat te regelen!

mvg pieter

Reageer