beantwoord

Wat wordt er in rijdende treinstellen schoon gemaakt?

• 30 november 2017
  • 6 reacties
  • 131 Bekeken

Reputatie 7
Badge
Door treinstel 8719, rit 834, Den Bosch - utrecht, lopen 2 dames in Hago kledij, die nat doekje en lege vuilniszak vasthouden.
Hago is een schoonmaakbedrijf.

Alleen wat is hun instructie? Kennelijk niet het schoonmaken van deurklinken, vasthoudstangen, trapleuningen, prullenbakjes en/of wc want daar lopen ze voorbij.
icon

Beste antwoord door Arnold NS 30 november 2017, 11:57

Hallo klant_Jac,

Als je het idee hebt dat de schoonmakers iets hebben overgeslagen, zou je dat via Twitter snel door kunnen geven aan @HagoRailService of telefonisch per + 31 (0)88 - 099 08 10. Ze gaan dan bekijken of ze achteraf alsnog aan kunnen sturen op incidenten. Meer info lees je ook op hun website: http://www.hagorailservices.nl/contact/.
Bekijk origineel

6 reacties

Hallo klant_Jac,

Als je het idee hebt dat de schoonmakers iets hebben overgeslagen, zou je dat via Twitter snel door kunnen geven aan @HagoRailService of telefonisch per + 31 (0)88 - 099 08 10. Ze gaan dan bekijken of ze achteraf alsnog aan kunnen sturen op incidenten. Meer info lees je ook op hun website: http://www.hagorailservices.nl/contact/.
Care on Track heb ik meestal goeie ervaringen mee. Ze legen volle prullenbakken en ze maken vaak de deuren schoon als ze er vuil op zien. Ze werken dus naar wat ze zien. Als het rustig is en ze hebben tijd over zie ik ze zelfs de beeldschermen schoonmaken. Das iig wat ik ervan weer.
Reputatie 7
Ja, ik zie ze soms ook gewoon alles afstoffen met hun doekjes, Maar ja...echt goed schoonmaken is wel moeilijk want ze kunnen natuurlijk geen emmer met water overal door de trein meenemen om alles goed schoon te maken.
De grotere schoonmaakbeurten gebeuren op het begin- en/of eindstation en aan het einde van de dag voordat de trein gerangeerd wordt. Tussendoor is dit logistiek gezien lastiger, zoals Trein-D terecht al aangeeft.
Reputatie 7
Ik heb pas geleden een hele grote post gedaan over dit onderwerp over een topic, zoek die even terug, daar staan alle werkzaamheden uitgesplitst
Reputatie 7
De grotere schoonmaakbeurten gebeuren op het begin- en/of eindstation en aan het einde van de dag voordat de trein gerangeerd wordt. Tussendoor is dit logistiek gezien lastiger, zoals Trein-D terecht al aangeeft.

Ja precies. 🙂

Reageer