WC bril treinstel 2969.

• 31 juli 2016
  • 5 reacties
  • 286 Bekeken

Reputatie 2
Zoals men op de foto kan zien is de wc bril kapot. Kan gebeuren, echter toen ik dinsdagochtend 26 juli naar de wc ging in ditzelfde treinstel lag de wc bril er ook exact zo bij als nu zondag 31 juli dus nog steeds. Kleine moeite om even vast te schroeven lijkt me?

5 reacties

Reputatie 7
19 dagen later...

Op de foto te zien, is er verschil tussen de 1e en de 2e foto, bij de 2e foto is er namelijk nog iets extra afgebroken op de wc zelf.

Ik denk dat hij gemaakt is en vervolgens weer vernield of eraf gekomen is (op basis van het verschil tussen de 2 foto' s)

Zie dat hij ook niet meer gemeld staat als defect op dit moment.
Reputatie 2
19 dagen later...
Dat zou inderdaad een logjsche gang van zaken zijn geweest. Ik heb in ieder geval doorgekregen nu dat de melding verwerkt is en de WC-bril zal zo snel mogelijk gerepareerd worden!
Reputatie 4
Ik mag toch aannemen dat zoiets opgemerkt wordt door een schoonmaker en vervolgens door die betreffende schoonmaker wordt doorgezet, of is het toilet in dat treinstel in die 5 dagen niet één keer schoongemaakt?
Goed dat je dit aangeeft casparwijnen. Ik heb je melding doorgegeven en de WC-bril zal zo snel mogelijk gerepareerd worden.

Reageer