We gaan testrijden: tot en met 6 december op de woensdag iedere 10 minuten een Intercity

Toon eerste bericht

103 reacties

Reputatie 1
Of niet... ik zit meestal in de 9:07 vanuit Eindhoven richting Utrecht, en de 18:33 vanuit Utrecht richting Eindhoven. De drukste daltreinen op dit traject vermoed ik. Beide vaak maar een treinstel (VIRM-4's of VIRM-6's als we geluk hebben) voor het grootste deel van de week, met als gevolg een enorme drukte. Kunnen we nog terug naar de oude dienstregeling? Maandag was uiteraard een puinhoop aangezien Prorail verzuimt de wissels te onderhouden, maar waarom wordt er vanuit de NS geen rekening gehouden met drukke daltreinen?
Reputatie 7
Badge +3
De treinen met vertrek in Eindhoven tussen 9.30 en 10.30 zijn drukker is mijn ervaring.
Voor mij als reiziger in de sprinter Geldermalsen - Utrecht heeft deze 6x per uur regeling als gevolg dat mijn trein haast nooit meer op tijd vertrekt. Altijd moet er nog even gewacht worden op een intercity en krijgt daarna een goederentrein voorrang. Ik kan hier inmiddels zo vast van op aan dat ik later van huis ga en zelden mijn trein mis.

Reageer