beantwoord

Weer een schandalige vertoning/wanprestatie!

• 14 april 2017
  • 6 reacties
  • 306 Bekeken

En het dan gek vinden dat NS een boete krijgt/Niet te geloven!
Zojuist Intercity Vertrek Amersfoort 15:40 richting Utecht Centraal en Den Haag: Slechts 1 Treinstel.....Poepiedruk dus. En hoezo de klant op 1? In de weinige 1e Klas tref je breeduit 4 man NS Personeel pontificaal bij elkaar zitten........En jullie weten dat er omleidingen zijn (Amersfoort - Schiphol ed) Dit kan toch echt niet..........Misschien moet er nog maar een boete overheen......Wanneer doen jullie er eens iets aan? Treinstellen langs de kant maar inzetten ho maar. Dit kan dus echt niet.......Even geen vriendelijke groet....
icon

Beste antwoord door Wouter NS 14 april 2017, 19:28

Ik kan me goed voorstellen dat je niet tevreden bent met zo'n kleine trein, Voordeelurenreiziger. Vooral als je stellen langs de kant ziet staan en veel NS-personeel in de eerste klas. Ik zie ook bij eerdere dagen dat deze trein vaak 4 tot 6 delen heeft. Latere treinen zijn wel langer tot 9 delen. Maar daar heb jij natuurlijk weinig aan als je met de 15.40 wilt.

Ik geef hier intern een melding over door zodat het materieel beter gepland kan worden rond dit tijdstip, zodat ook jij rustig een plekje kan nemen. Mocht je toch nog een keer in een drukke trein zitten en passagierend NS-personeel op een zitplaats tegenkomen, dan kun je altijd vragen of ze hun plek willen afstaan. De reiziger heeft namelijk altijd voorrang.
Bekijk origineel

6 reacties

[quote=Wouter NS]. Ik zie ook bij eerdere dagen dat deze trein vaak 4 tot 6 delen heeft. Latere treinen zijn wel langer tot 9 delen. Maar daar heb jij natuurlijk weinig aan als je met de 15.40 wilt.
[quote]

leuk antwoord wouter maar op eerdere dagen reden de treinen Amersfoort-Schiphol wel
Reputatie 7
De 1100 heeft maar 9 rijtuigen. De 2 locs zijn niet echt geschikt om in te gaan zitten voor reizigers 😉
Best aardig dit antwoord Wouter NS;maar het blijft onplezierig dat NS te weinig treinstellen inzet En dat ook nog met omleidingen zodat het extra druk wordt! Wanneer leert NS het nu eens, sinds de nieuwe dienstregeling;te korte trein........Waarom kan het met de 1100 tussen Den Haag en Breda en Eindhoven dan wel? 11 Bakken;bijna een rijtuig voor je zelf alleen!......
Ik kan me goed voorstellen dat je niet tevreden bent met zo'n kleine trein, Voordeelurenreiziger. Vooral als je stellen langs de kant ziet staan en veel NS-personeel in de eerste klas. Ik zie ook bij eerdere dagen dat deze trein vaak 4 tot 6 delen heeft. Latere treinen zijn wel langer tot 9 delen. Maar daar heb jij natuurlijk weinig aan als je met de 15.40 wilt.

Ik geef hier intern een melding over door zodat het materieel beter gepland kan worden rond dit tijdstip, zodat ook jij rustig een plekje kan nemen. Mocht je toch nog een keer in een drukke trein zitten en passagierend NS-personeel op een zitplaats tegenkomen, dan kun je altijd vragen of ze hun plek willen afstaan. De reiziger heeft namelijk altijd voorrang.
Reputatie 7
Badge +3
NS blijft inderdaad worstelen met de materieelplanning.
Als ik de app mag geloven was dit nog gepland ook. Op een normale vrijdag 6 bakken ICM, vandaag echter slechts 4. Na aankomst in Den Haag worden er 8 bakken bijgeplakt voor de terugrit dus materieel is er wel.

Reageer