beantwoord

Werk aan het spoor Heerenveen-Rotterdam: hoe vaak overstappen?

• 9 augustus 2014
  • 3 reacties
  • 192 Bekeken

Ik wil dinsdag van Heerenveen naar Rotterdam reizen, er zijn die week spoorwerkzaamheden gepland.
Ik wil graag weten of ik dinsdag gewoon in de trein kan blijven zitten of dat ik 3 keer moet overstappen. Dit is niet heel duidelijk aangegeven in de reisplanner vind ik, maar dat kan aan mij liggen.

Gr Marieke
icon

Beste antwoord door Inge NS 11 augustus 2014, 09:36

Welkom op het forum marpos79!

In de reisplanner wordt inderdaad rekening gehouden met de werkzaamheden. Bij de opties met een vertrek van .26 uit Heerenveen heb je 1 overstap in Zwolle. De opties van .01 rijden rechtstreeks door naar Rotterdam Centraal. Alvast een soepele treinreis gewenst morgen!

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum In de trein en de titel iets aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
De reisplanner is over het algemeen correct en in principe ook bindend. De sneltrein uit Leeuwarden gaat als altijd zonder overstap naar Rotterdam. In het weekend is het, als er werkzaamheden zijn, anders. Dan is het regelmatig in Utrecht overstappen, waarbij u soms van de ene naar de andere kant van het station moet en dan is er een kans dat u de aansluiting mist.

Als de werkzaamheden van te voren zijn aangekondigd zijn die een dag of tien van te voren in de reisplanner verwerkt. Maar het is altijd verstandig kort van te voren even te kijken, onregelmatigheden kunnen er altijd zijn en Utrecht is nu eenmaal een cruciaal station.
Badge +3
Uit de reisplanner blijkt dat u op dinsdag 12 augustus met de treinen van :01 uit Heerenveen zonder overstap naar Rotterdam kunt reizen.
Welkom op het forum marpos79!

In de reisplanner wordt inderdaad rekening gehouden met de werkzaamheden. Bij de opties met een vertrek van .26 uit Heerenveen heb je 1 overstap in Zwolle. De opties van .01 rijden rechtstreeks door naar Rotterdam Centraal. Alvast een soepele treinreis gewenst morgen!

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum In de trein en de titel iets aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer