beantwoord

werk in zh en wil ochtend fiets mee

• 12 mei 2020
  • 6 reacties
  • 230 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ben chirurg en werk in hoorn zh. Wil graag  morgenochtend vroeg toch mijn fiets mee om terug naar adam te fietsen zodat ik gezond blijf.. de trein is dan altijd leeg…

hoop van wel

icon

Beste antwoord door MoDe 12 mei 2020, 23:12

Tot nader order mogen er geen fietsen meegenomen worden in de trein. Er zijn ook geen fietskaartjes meer te koop.

Ik begrijp helemaal dat u na uw werk graag terug wilt fietsen. Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen geen toestemming geven.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Tot nader order mogen er geen fietsen meegenomen worden in de trein. Er zijn ook geen fietskaartjes meer te koop.

Ik begrijp helemaal dat u na uw werk graag terug wilt fietsen. Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen geen toestemming geven.

Goedemorgen Avasc. Welkom bij de NS Community.

Ter aanvulling op de post van MoDe: er zijn geen uitzonderingen mogelijk, ook niet voor zorgpersoneel. De enige fietsen die nog mee mogen de trein in zijn aangepaste fietsen die verstrekt zijn door de Wet Maatschappelijke Ondersteuning.

Reputatie 6
Badge

@Sascha NS Vouw-fietsen mogen ook gewoon.

Reputatie 7
Badge

@Sascha NSVouw-fietsen mogen ook gewoon.

Dat is ‘normale’ handbagage en wordt niet onder de fietsen gerekend (waar je een apart kaartje voor nodig hebt).

Reputatie 7
Badge +3

Dat is ‘normale’ handbagage en wordt niet onder de fietsen gerekend (waar je een apart kaartje voor nodig hebt).

Maar het is wel nuttige informatie, die NS zelf ook op de pagina over fietsen en niet op de pagina over bagage zet.

Zoals Aar terecht aanvult is een vouwfiets wel toegestaan.

Reageer