beantwoord

werken aan het spoor

• 30 June 2014
  • 3 reacties
  • 308 Bekeken

Ik moet zaterdag 2 op zondag 3 augustus naar schiphol, kunnen jullie al aangeven of jullie dan ook werkzaamheden hebben op het traject lelystad schiphol
icon

Beste antwoord door Robby NS 30 June 2014, 19:59

Beste peetje,

hier kan je alle geplande spoorwerkzaamheden zien. Ik zie nu nog niks, maar hou de de reisplanner in de gaten, want er kunnen wijzigingen optreden.

Vriendelijke groet, Robby
Bekijk origineel

3 reacties

Badge
Beste peetje,

hier kan je alle geplande spoorwerkzaamheden zien. Ik zie nu nog niks, maar hou de de reisplanner in de gaten, want er kunnen wijzigingen optreden.

Vriendelijke groet, Robby
Ik moet zaterdag 2 op zondag 3 augustus naar schiphol, kunnen jullie al aangeven of jullie dan ook werkzaamheden hebben op het traject lelystad schiphol De geplande werkzaamheden aan het spoor worden ongeveer anderhalf jaar van tevoren al ingepland, maar helaas informeert de NS de reizigers toch pas te kort van tevoren om er rekening mee te kunnen houden bij bijvoorbeeld het boeken van een vlucht. Via ProRail (pdf) is in ieder geval al wel te zien dat de eerstvolgende buitendienststelling van de Zuidtak (Duivendrecht - Schiphol) waar volop aan gewerkt wordt pas op 6 en 7 september is. Of er op 2 en 3 augustus andere werkzaamheden zijn die die treinenloop tussen Lelystad en Schiphol beïnvloeden, is voor reizigers helaas nu nog niet met zekerheid te zeggen.
Ik moet zaterdag 2 op zondag 3 augustus naar schiphol, kunnen jullie al aangeven of jullie dan ook werkzaamheden hebben op het traject lelystad schiphol

Ik heb de mogelijkheid wat verder door te kijken in mijn Railpocket en daar zie ik voor Lelystad - Schiphol niets staan op die data. Wel voor het traject Rotterdam Centraal - Dordrecht en Rotterdam Centraal - Breda Intercity Direct, dus als er iets zou zijn, zijn het spoedwerkzaamheden en geen geplande werkzaamheden. Mijn Railpocket laat de werkzaamheden zien tot eind augustus 😳

Reageer