beantwoord

Werkzaamheden Den Haag-Maastricht 25 oktober

• 24 oktober 2014
  • 2 reacties
  • 185 Bekeken

Zaterdag 25 oktober moet ik van Rotterdam CS naar Sittard. Er zijn werkzaamheden gepland van Den Haag-Rotterdam-Dordrecht, waardoor de intercity naar Venlo niet rijdt en je een andere trein moet nemen. Daarnaast zijn de werkzaamheden bij Tilburg met 2 dagen verlengd en tijden er snelbussen van Breda naar Eindhoven. Als ik ervoor kies via Utrecht te reizen (Rotterdam-Utrecht-Maastricht), mag dat en kan ik gewoon in Rotterdam inchecken en Sittard uitchecken en betaal zelfde tarief als ik normaal gesproken zou hebben betaald?
icon

Beste antwoord door Stephan NS 24 oktober 2014, 16:09

Voor je reis op zaterdag kun je het beste de Reisplanner aanhouden, SaahSaap. Deze geeft de meest geschikte route. Als je zelf via een ander station om wilt reizen, moet je op dit "via"- station wel uit- en weer inchecken. Als je de Reisplanner wel aanhoudt, hoef je uiteraard niet tussentijds in- en uit te checken.

Groet, Stephan
Bekijk origineel

2 reacties

Hmmm...omreizen via Utrecht blijkt ook kansloos vanwege werkzaamheden op traject Rotterdam-Utrecht!
Voor je reis op zaterdag kun je het beste de Reisplanner aanhouden, SaahSaap. Deze geeft de meest geschikte route. Als je zelf via een ander station om wilt reizen, moet je op dit "via"- station wel uit- en weer inchecken. Als je de Reisplanner wel aanhoudt, hoef je uiteraard niet tussentijds in- en uit te checken.

Groet, Stephan

Reageer