beantwoord

Wie oh wie heeft mijn samsung galaxy note 4 gevonden?

• 3 december 2015
  • 1 reactie
  • 227 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Help ! Ik heb gisteren in de ochtend op 1 december op weg naar mijn werk mijn galaxy note 4 in de trein van hilversum naar almere centrum laten liggen. Kleur metallic grijs/zwart en onder de flap van het hoesje lagen twee kleine boodschap memo's . Deze telefoon werkt niet meer via screentouch
Dierbare fotos oa van mijn kinderen staan erop. Wil de vinder hier alsjeblieft melding van maken. Ik zou er heel erg blij mee zijn.
Dan krijg je als dank van mij een prachtige bos bloemen of een lekkere fles wijn.

Een ontroostbare moeder.
icon

Beste antwoord door JanH NS 3 december 2015, 10:25

Hoi Abby, welkom op het forum. Wat vervelend dat je je telefoon in de trein bent verloren, heb je hiervoor al contact opgenomen met onze klantenservice? Je kan hiervoor ook online een formulier invullen, als we deze telefoon gevonden hebben kan je deze zo vrij snel weer terug krijgen. Je kan meer informatie vinden op onze website.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Abby, welkom op het forum. Wat vervelend dat je je telefoon in de trein bent verloren, heb je hiervoor al contact opgenomen met onze klantenservice? Je kan hiervoor ook online een formulier invullen, als we deze telefoon gevonden hebben kan je deze zo vrij snel weer terug krijgen. Je kan meer informatie vinden op onze website.

Reageer