beantwoord

Wie was die leuke dame bij Haarlem?

  • 13 May 2022
  • 1 reactie
  • 340 Bekeken

Hoi! Ik ben Freekie (dat is een alias ;) en ben op zoek naar de leuke dame die ik in de trein tegenkwam, maar kwam erachter dat het NS Hartkloppingen-blog niet meer actief is. :( Dus bij deze wil ik ook mijn oproep hier plaatsen in de hoop dat de juiste persoon het zal vinden! Here goes...

Donderdagochtend 12 mei '22 stapte ik op station Haarlem bijna helemaal voorin in de intercity van 08:55 richting Amsterdam. Het was onnoemelijk druk, en dan moest er ook nog een vrouw met kinderwagen in.

Ik zag een prachtige dame (jij) in een beige jas, lichtblauwe spijkerbroek en met een Starbucks koffie in de hand tegen de wand leunen. Je lachte naar het kindje in de kinderwagen, maar ook wij hadden bovengemiddeld veel oogcontact. Je had prachtig donker haar en prachtige bruine ogen waar ik spontaan verliefd op werd. Zo'n prachtmeid kan toch haast niet single zijn?

Ik was die ietwat gehaaste blonde jongen met blauwgroene ogen, droeg een groen jack, donkerblauwe spijkerbroek en had wat sportspulletjes bij me. Ik stond naast de genoemde kinderwagen en moest me vasthouden aan een beugel van de deur. We bleven oogcontact maken, maar stapten zonder wat te zeggen samen uit op Amsterdam Centraal.

Als je jezelf hierin herkent, dan kom ik graag met je in contact! ;)

icon

Beste antwoord door Stijn NS 13 May 2022, 14:13

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag Freekie en welkom bij de NS Community!

Een collega van mijn hier is enkele maanden geleden op onderzoek gegaan en inderdaad wordt er voorlopig niets actiefs gedaan met het Tumblr account.

Leuk dat je het daarom hier deelt! Ik acht de kans vrij klein dat deze dame dit topic gaat lezen, maar wie weet!

Reageer