WiFi

Ik reis van Zwolle via Almere naar Amsterdam. In januari was ik een gelukkig mens vanwege nieuwe WiFi. Sinds half februari is alles weer bij het oude. Om redelijk te kunnen werken zet ik de WiFi weer uit!

20 reacties

Ik weet niet bij welk provider de NS heeft, maar van horen zeggen is als je KPN Fon hebt dat het in sommige gevallen wel werkt. Maar dan moet zowel de NS als u dezelfde provider hebben. Helaas zit ik zelf niet bij KPN.
Thx, ik zit wel bij KPN maar fon is alleen op stations
U kunt aan de NS personeel misschien vragen of zij hun wifi netwerk anders in de trein vaker kunnen resetten. Ik heb het idee dat dit ook niet vaak gebeurd.
https://forum.ns.nl/de-trein-11/jouw-ervaring-wifi-de-trein-29154/index1.html
Reputatie 7
Het personeel kan het wifi netwerk niet resetten 😉
Een 'WIFI-reset' kan wel geregeld worden door het webcareteam. Je kan dus een tweet of Facebook Messenger bericht naar oNS sturen. Alleen wanneer WIFI het helemaal niet doet heeft een reset zin voor de korte termijn. Bij slecht werkend WIFI zal er een notitie worden gemaakt en moet er meer onderzoek plaatsvinden.
Geen wifi in de trein van Uitgeest naar H
Reputatie 7
Stoptreinen hebben überhaupt geen wifi..
Heerhugowaard
Is dat zo? En ja hoor ineens bij Alkmaar is er wel wifi?
Reputatie 7
Van een andere trein die er naast staat waarschijnlijk 😉
Ja idd want nu is er weer 4G
???
Reputatie 7
Alle intercities hebben wifi, dus alle dubbeldekkers en de ICM (met die hoge voorkant, de koploper) de sprinters hebben geen wifi.
Reputatie 7
Uitzondering de FLIRT sprinter, maar die rijd niet in die hoek v/h land.
Het personeel kan het wifi netwerk niet resetten ;)
Zeker wel!

Reputatie 7
Haha ja, of even de trein aan en uit zetten, tijdens het rijden uiteraard 😛
Reputatie 6
Badge
Stoptreinen hebben überhaupt geen wifi..
Op de nieuwe FLIRT-treinen na die voornamelijk hier rijden.
Reputatie 7
Ja zoals in post 15 aangegeven 😉
Al die verschillende wifi signalen op stations zijn hinderlijk.
Zit je op het station je trein te checken via KPN Fon, staat er een ic voor je neus waar je telefoon op over springt (voor het fluitsignaal). dan heb je even weer geen internet omdat je moet inloggen...

Reageer