beantwoord

WIFI aanmerkelijk slechter na Tmobile

Toon eerste bericht

54 reacties

Dan krijg je ws dezelfde standaardriedel of misschien moet je wel aangeven op welk traject en in welke coupe jij geen verbinding krijgt :S
Omdat ik dezelfde problemen ondervind als andere gebruikers en dat op verschillende reizen op verschillende tijdstipppen kan ik slechts verzoeken om hier nu echt eens goed werk van te maken.
Het probleem is simpelweg dat het systeem niet (meer) voldoet aan de verwachtingen die de NS met het systeem wekt. Dit betekent ofwel een techniische aanpassing waardoor meer ruimte in de bandbreedte beschikbaar komt dan wel een aanpassing van het beleid mbt wifi in de trein.
Ter zake merk ik op dat het niet waarschijnlijk is dat het gebruik na de wisseling zodanig is gewijzigd dat het systeem het niet meer aan kan. Dat zou immers duiden op een explosieve groei van hett aantal gebruikers in zeer korte tijd. Blijft over dat er systeem aanpassingen zijn dooorgevoerd ten gunste van de snelheid van het verbinden en ten nadele van de kwaliteit van de verbinding als deze eenmaal is opgebouwd.
wifi erg slecht adam nijmegen kan het adres niet eens opzoeken 9292 ov hoe weet ik dan op welk station ik moet overstappen. want ns planner geeft alleen stations
wifi erg slecht adam nijmegen kan het adres niet eens opzoeken 9292 ov hoe weet ik dan op welk station ik moet overstappen. want ns planner geeft alleen stations

Spijtig dat te lezen. Wat is je treinstelnummer? Dan kan ik het gelijk even nakijken en eventueel een reset aanvragen.

Reageer