beantwoord

Wifi in de trein werkt niet meer

• 14 september 2014
  • 2 reacties
  • 573 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,
Ik reis 2 keer in de week van Leeuwarden naar Nijmegen en weer terug.
Ik had op het begin altijd goede verbinding met wifi in de trein, alleen sinds een paar weken niet meer.
Ik maak eerst verbinding met wifi in de trein, hij opent dan automatisch de webpagina. Ik klik dan het vinkje aan en druk op de knop 'maak verbinding', dan reageert mijn mobiel echter niet. Ik kan 100 keer op die knop drukken maar er gebeurt niks.
Weet u hoe dit kan?

M.v.g.
icon

Beste antwoord door Thijs2 15 september 2014, 09:12

Beste Aartje, welkom op het forum. Wat voor mobiel gebruik je precies? Je zou even kunnen proberen om via een andere browser in te loggen, en dan handmatig in te loggen via nstrein.ns.nl
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo,
Ik reis 2 keer in de week van Leeuwarden naar Nijmegen en weer terug.
Ik had op het begin altijd goede verbinding met wifi in de trein, alleen sinds een paar weken niet meer.
Ik maak eerst verbinding met wifi in de trein, hij opent dan automatisch de webpagina. Ik klik dan het vinkje aan en druk op de knop 'maak verbinding', dan reageert mijn mobiel echter niet. Ik kan 100 keer op die knop drukken maar er gebeurt niks.
Weet u hoe dit kan?

M.v.g.

Beste Aartje, de meeste android telefoons controleren na het inloggen de snelheid van de verbinding. Als deze te traag is, dan wordt de verbinding met het netwerk verbroken. Sinds de nieuwe wifi in de trein is het mij daardoor nooit meer gelukt om nog in te loggen. De NS wifi is gewoon te traag. Slechte service dus.
Beste Aartje, welkom op het forum. Wat voor mobiel gebruik je precies? Je zou even kunnen proberen om via een andere browser in te loggen, en dan handmatig in te loggen via nstrein.ns.nl

Reageer