Wanneer ik wil verbinden met ‘wifi in de trein’ krijg ik de popup zoals het hoort. Vervolgens vink ik de acceptatie van algemene voorwaarden aan. Als ik daarna op de knop ‘verbinden’ druk, wordt de pagina gereset en ben ik weer terug bij af. Het popup scherm is er nog, alleen zonder acceptatievinkje. Ik kan de voorwaarden dus niet accepteren...
Ik heb een Iphone 7, softwareversie 11.3 (het probleem deed zich in de voorgaande sofwareversies ook voor). Dit probleem heb ik in alle treinen op trajecten tussen Utrecht-Hoofddorp, Hoofddorp-Leeuwarden, Utrecht-Leeuwarden.
Eenmalig kreeg ik een popup met een andere vormgeving dan de ‘reguliere’ versie. Toen had ik geen probleem met het accepteren van de voorwaarden.
Weet iemand een oplossing? Alvast bedankt.
Beste antwoord door Thomas NS
Hallo geenwifiindetrein en welkom op het NS Serviceforum.
Een bekend probleem: iets wat wij meermaals hebben aangekaart bij de verantwoordelijke afdeling. De kortetermijnoplossing heb ik helaas niet. Ik maak jouw specifieke melding ook bekend. Het lijkt er vooralsnog op dat het toestel/updatespecifiek is en geen beperking is van bepaalde treinen. Bedankt voor het aangeven!
Bekijk origineel
Een bekend probleem: iets wat wij meermaals hebben aangekaart bij de verantwoordelijke afdeling. De kortetermijnoplossing heb ik helaas niet. Ik maak jouw specifieke melding ook bekend. Het lijkt er vooralsnog op dat het toestel/updatespecifiek is en geen beperking is van bepaalde treinen. Bedankt voor het aangeven!