Direct naar nstrein.ns.nl gaan levert het andere plaatje op. Alle cookies etc zijn al verwijderd maar halen niets uit
Beste antwoord door Robert B
Bekijk origineelBeste antwoord door Robert B
Bekijk origineelVreemd dat de klantenservice je naar hier verwijst, want wij kunnen hier helemaal niet bij klantgegevens. De NS Community is een reiziger-helpt-reiziger forum.
Wat ik zou adviseren is nogmaals contact opnemen met de klantenservice. Dat kan ook per chat of via Twitter. Die kunnen ongetwijfeld even met je meekijken naar wat er precies is fout gegaan.
Goede morgen
Maandag 16 mei samenreiskorting aangezet. Echter voor dagkaartkorting samenreizen nternet geen verbinding met ns, ns had problemen. 9ok telefonisch niet te bereiken.
Snel op station voorhout kaartje gekocht voor samenreizende, was niet mogelijk kaartje voorhout amsterdam Amstel was 20,40, echter kwam een dagkaart voorhout Haarlem van 10 euro. Alles ging dus fout dag.
Ik had dus een verkeerd kaartje maar heb wel 20,40 betaald.
Ik had nodig samenreiskorting aangezet en niet gekregen, De telefonische klantenservice kon mij hierbij niet helpen en raadde mij ditaan,
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.