beantwoord

Wifi verbindingspagina verschijnt niet

  • 17 juli 2017
  • 13 reacties
  • 19891 Bekeken

Sinds een week kan ik niet meer verbinden met de NS wifi omdat de pagina waarop je moet verbinden niet meer verschijnt nadat ik op het netwerk klik....de pagina staat niet meer in mn geschiedenis...heeft iemand het adres van de pagina voor mij? Waarom popt de pagina niet meer vanzelf op? Ideeën iemand? Thanks!
icon

Beste antwoord door Coryza 17 juli 2017, 09:08

Ff cookies verwijderen? de url is iig http://www.nstrein.ns.nl of http://nstrein.ns.nl
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 2
Ff cookies verwijderen? de url is iig http://www.nstrein.ns.nl of http://nstrein.ns.nl
Beide tips van Coryza kunnen bijdragen aan een oplossing Daph! Laat je weten of het gelukt is?
Reputatie 2
Internet uit en aan doen en dan weer verbinden met het wifi netwerk?
Hoi allen! Bedankt voor de reacties...ik heb de cookies verwijderd maar beiden links werken nog steeds niet :(
Sterker nog, nu geeft mn tel niet eens aan dat ie met het netwerk in verbinding gaat (voorheen deed die dat nog wel en verschenen alleen de pagina's niet)...
Badge +3
Je zou nog bij de Wi-Fi instellingen het netwerk kunnen 'vergeten' en de telefoon opnieuw laten zoeken naar beschikbare netwerken. Is het een Android of iPhone?
Dat is vreemd, Daph17! Wat Robert B is inderdaad iets wat je nog zou kunnen proberen. Je kunt het netwerk 'Wifi in de trein' nog wel vinden neem ik aan?
Ha Stijn en Robert - ontzettend vreemd. Ik reis al een jaar op dit traject zonder enige problemen en ineens sinds vorige week lukt het niet meer. Het netwerk "vergeten" heb ik meerdere malen gedaan maar haalt ook niets uit. Ik krijg 'Wifi in de trein' te zien, en normaliter als ik daar op klikte pakte hij het netwerk ook en verscheen de loginpagina vanzelf. Vandaag als ik op het netwerk klikte pakte hij het niet eens meer (dus het vinkje ervoor verscheen niet én geen wifi streepjes bovenaan)...Ik heb een iPhone. Inmiddels ben ik thuis maar zou het toch weer fijn vinden als ik kan verbinden aangezien ik lang in de trein zit. Ligt het misschien aan de iPhone? Misschien even totale reset...?
Een totale reset van je telefoon zou ik niet direct proberen, dat zou ik enkel pas doen op het moment dat je ook problemen ondervindt met andere (openbare) wifi netwerken. Ik ga er in ieder geval van uit dat dit niet het geval is? Heb je ditzelfde probleem ook op andere trajecten of is het enkel in deze trein? En welk traject gaat het precies om?
Het gaat om het traject Rotterdam CS - Utrecht, heb vooralsnog geen issues op andere trajecten gehad en ook niet met andere netwerken.
Hoi allemaal, dank voor het meedenken. Uiteindelijk net toch een reset gedaan en nu doet alles het weer! Thanks!
Hoi Daph17, dat is fijn om te lezen! Leuk dat je dit nog even met ons deelt 🙂
nou, ik ben vandaag 10 okt 2019 om 9..05 uit a’dam vertrokken en nu tot nijmegen krijg ik met I-phone alleen whatsapp binnen en die kan ik beantwoorden, de websites die ik probeer, lukken niet! Ook de inlogpagina krijg ik niet dus.... ik zag dat het probleem 5 jast geleden ook al speelde!
wat te doen?
Reputatie 7
Badge
Het kan gebeuren dat de trein Wi-Fi wat traag is doordat tientallen reizigers allemaal via dezelfde WiFi bezig zijn. Komt wel vaker voor in drukke treinen.
Overschakelen op de eigen 4G is dan vaak de oplossing
Wi-Fi is een gratis serviceproduct, persoonlijk vind ik de Wi-Fi compleet onbelangrijk @mangor heb 100x liever dat de trein netjes op tijd rijdt.

Reageer