beantwoord

Wifi werkt niet, alle mogelijkheden geprobeerd

  • 16 september 2019
  • 4 reacties
  • 166 Bekeken

Het verbinden met WiFi lukt niet, ik krijg geen popup. Als ik vervolgens naar nstrein.ns.nl ga lukt het ook niet en via Google.nl ook niet. Ik bevind mij nu in treinstel 8646, intercity van Heerlen naar Enkhuizen. Ik heb een lange afstand af te leggen meerdere malen per week en loop steeds vaker tegen dit probleem aan.
icon

Beste antwoord door Stijn NS 16 september 2019, 16:35

Er zijn in dat geval een aantal acties die je kunt proberen, waardoor het mogelijk wordt opgelost. Zelf navigeren naar nstrein.ns.nl is daar een van (wat je al hebt geprobeerd), maar je kunt ook proberen om de cookies van je browser te verwijderen, of vliegtuigmodus aan en uit te zetten (dat laatste werkt bij mij zelf wel eens).

Mocht dit allemaal niet helpen dan kunnen we proberen om het netwerk te laten resetten, daarvoor hebben we dan het treinstelnummer nodig, zo dicht mogelijk bij het moment waarop je de problemen ondervond. In zo'n situatie kun je dat het beste sturen via een Tweet, gezien we die doorgaans het snelste oppakken.
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Danoontjepower en welkom bij de NS Community,

Begrijp ik goed dat je de WiFi wel ziet? Krijg je wel verbinding op andere trajecten?
Ik zit niet zo regelmatig op andere trajecten. Soms lukt het wel soms niet maar de afgelopen week en vandaag niet. Ik zie wifi, ik verbind, maar kan niet bij het voorwaarden scherm komen en dus ook niet gebruik maken van de WiFi.
Er zijn in dat geval een aantal acties die je kunt proberen, waardoor het mogelijk wordt opgelost. Zelf navigeren naar nstrein.ns.nl is daar een van (wat je al hebt geprobeerd), maar je kunt ook proberen om de cookies van je browser te verwijderen, of vliegtuigmodus aan en uit te zetten (dat laatste werkt bij mij zelf wel eens).

Mocht dit allemaal niet helpen dan kunnen we proberen om het netwerk te laten resetten, daarvoor hebben we dan het treinstelnummer nodig, zo dicht mogelijk bij het moment waarop je de problemen ondervond. In zo'n situatie kun je dat het beste sturen via een Tweet, gezien we die doorgaans het snelste oppakken.
Oke, bedankt! Vliegtuigmodus al geprobeerd maar dat werkte niet. Cookies zal ik ook eens proberen.

Reageer