beantwoord

Wifi werkt niet in de trein, wat nu?

  • 11 juni 2019
  • 6 reacties
  • 138 Bekeken

Ik kan al een paar weken niet meer inloggen bij de wifi in de trein, ook niet door gebruik te maken van de site: nstrein.ns.nl. Dit probleem geldt voor zowel mijn laptop als mijn telefoon.

Ik ben veel onderweg en wil mijn tijd in de trein kunnen gebruiken voor mijn studie, dat is op deze manier niet haalbaar. Zou iemand me kunnen helpen?
icon

Beste antwoord door Robert B 11 juni 2019, 18:35

Zie het het netwerk 'Wifi in de trein' wel, maar kan niet inloggen? Dan werkt het meestal door je ns.nl cookies en browserhistorie/cache te wissen.

Bij iemand anders werkte het door vliegtuigmodus aan te zetten en daarna weer uit.

Je kunt ook het netwerk 'vergeten' in de lijst van Wi-Fi netwerken, als die daar tussen staat.

Geven de schermen in de trein geen actuele informatie maar continu een foto? Dan moet dat treinstel een reset krijgen. Nummer naast de deur van de coupé.
Bekijk origineel

6 reacties

Beste MariekePotters, welkom bij onze Community!

Wat mega gek dat dit niet wekt joh, super onhandig inderdaad. Mag ik je vragen op welk traject je reist? Dan kan ik even vragen of ze het systeem willen resetten. Mocht het dan nog niet werken, zullen we samen even moeten zoeken naar een andere oplossing! 🙂
Hoi Emma,
Bedankt voor je reactie. Ik ga zometeen van Nijmegen (waarschijnlijk om 18.58) naar Utrecht. Heb er al langere tijd last van. Maar zou graag samen kijken of het kan worden verholpen.
Badge +3
Zie het het netwerk 'Wifi in de trein' wel, maar kan niet inloggen? Dan werkt het meestal door je ns.nl cookies en browserhistorie/cache te wissen.

Bij iemand anders werkte het door vliegtuigmodus aan te zetten en daarna weer uit.

Je kunt ook het netwerk 'vergeten' in de lijst van Wi-Fi netwerken, als die daar tussen staat.

Geven de schermen in de trein geen actuele informatie maar continu een foto? Dan moet dat treinstel een reset krijgen. Nummer naast de deur van de coupé.
Zou je de suggesties van Robert B eerst eens willen proberen MariekePotters?
Ik denk dat het inderdaad aan de trein heeft gelegen. Nu werkt het prima! Ik heb wel daarstraks al een aantal keer het netwerk laten vergeten.
Bedankt voor jullie reacties! 🙂
Reputatie 2
Ik denk dat het inderdaad aan de trein heeft gelegen.

Maar, @MariekePotters , het was toch al weken dat je niet kon inloggen ? Dan kan het echter nooit aan de trein hebben gelegen.

Reageer