beantwoord

Wifi werkt vaak niet

• 4 juli 2017
  • 5 reacties
  • 350 Bekeken

Waarom werkt de wifi zo vaak niet in de trein. Traject Deurne Tilburg
icon

Beste antwoord door Robert B 4 juli 2017, 21:49

Het materiaal van Eindhoven naar Den Haag (Traxx, via de HSL vanaf Breda, spoor 3 in Eindhoven) heeft helaas geen Wi-Fi.

Daar zijn andere topics over, met verschillende reacties over waarom (nog) niet.

De FLIRT sprinters van Deurne naar Eindhoven absoluut wél goede Wi-Fi.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hallo Angelique1970 en welkom op het NS Serviceforum.

Van Deurne naar Tilburg reis je óf met de VIRM treinen (dubbeldekkers) tot Den Bosch of met de Sprinter (FLIRT). We krijgen niet heel veel klachten over het internet in de FLIRT-Sprinters, maar wellicht hebben we het hier over de VIRM-serie. Hier krijgen we vaker klachten over binnen, grotendeels bij drukte, waarbij er sprake is van teveel reizigers die gebruik van de WiFi maken, waardoor het signaal zwakker is dan gewenst. Als je problemen hebt met het inloggen, probeer dan eens direct naar nstrein.ns.nl te gaan. Hier kun je handmatig verbinding maken met de WiFi, in plaats van de automatische melding om in te loggen. Mocht het dan nog niet werken, dan kunnen we alleen maar deze feedback voor je doorzetten ter verbetering. Het is geen nieuwtje, dit is al een breed besproken onderwerp. Ik zal voor jouw traject een algemene melding doorzetten, bedankt voor het doorgeven.
Ik reis met de intercity van Deurne naar Eindhoven en stap over op de intercity naar Den Haag. Dus niet via Den Bosch. Maar bedankt voor de tip ik ga dit zeker gebruiken.
Badge +3
Het materiaal van Eindhoven naar Den Haag (Traxx, via de HSL vanaf Breda, spoor 3 in Eindhoven) heeft helaas geen Wi-Fi.

Daar zijn andere topics over, met verschillende reacties over waarom (nog) niet.

De FLIRT sprinters van Deurne naar Eindhoven absoluut wél goede Wi-Fi.
Ik reis elke dag met zon flirt sprinter van eindhoven naar maarheeze, heel vaak dat ik wel wifisignaal heb maar dat ik niet kan inloggen op de ns pagina . Dit heb ik alleen bij de flirt sprinters kan dan met telefoon en met tablet niet inloggen
Badge +3
Bij de Flirt sprinters hoef je volgens mij helemaal niet meer in te loggen, de welkomstpagina ziet er ook heel anders uit dan http://nstrein.ns.nl die je in oudere treinen krijgt.

Reageer