beantwoord

Zakdoekjesverkopers

• 17 februari 2018
  • 4 reacties
  • 167 Bekeken

Reputatie 3
Goedemorgen,
Het valt me op dat in de trein van A’dam CS over Haarlem en verder ik de laatste weken zakdoekjes verkopers tegen kom. Verzorgde mannen en vrouwen die weinig zeggen, me een bedelbriefje geven met daarop een treurig verhaal. Als je niet koopt zijn ze zichtbaar boos. De jongere mannen dragen vaak dure sneakers en ze hebben ook allemaal een smartphone.
Wat is het beleid of advies van NS.
icon

Beste antwoord door Chiel NS 17 februari 2018, 11:09

Ik spreek even uit ervaring van de klantenservice, het is heel lastig om op andere kanalen snel genoeg te reageren. Vaak is de vogel al gevlogen als je via een ander kanaal contact opneemt. Doorgeven mag natuurlijk op elk kanaal, ook als we ze niet op heterdaad kunnen betrappen kunnen we een melding maken. Bij veel meldingen op een traject kunnen we kijken of daar extra maatregelen genomen moeten/kunnen worden. Meer hierover lees je hier.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Sowieso nooit geld geven. Ze mogen absoluut niet bedelen en hebben daar uiteraard geen toestemming voor. Als je zoiets meemaakt kun je het doorgeven aan het treinpersoneel of eventueel een melding maken via Social media (Twitter is erg snel)
Reputatie 5
Dit zijn gewoon georganiseerde bedel bendes. Inderdaad niks geven.
Reputatie 3
Dank voor het advies. Dat vermoede ik al.
Ik maak geen gebruik van twitter, en in dit soort situaties zie je helaas nooit snel genoeg personeel. Wat is dan de snelste manier van reageren?
Ik spreek even uit ervaring van de klantenservice, het is heel lastig om op andere kanalen snel genoeg te reageren. Vaak is de vogel al gevlogen als je via een ander kanaal contact opneemt. Doorgeven mag natuurlijk op elk kanaal, ook als we ze niet op heterdaad kunnen betrappen kunnen we een melding maken. Bij veel meldingen op een traject kunnen we kijken of daar extra maatregelen genomen moeten/kunnen worden. Meer hierover lees je hier.

Reageer