beantwoord

zat ik maar in de trein: geen ICDIRECT

• 2 februari 2015
  • 12 reacties
  • 342 Bekeken

Waarom wordt de ICdirect van 15.55u vanuit Amsterdam geschrapt 1 minuut voor vertrek.

Nu was vanuit Amersfoort naar Breda via Schiphol de aanbevolen route ondanks de extra reistijd. Nu komt er nog een half uur bij...

1603 wordt omgeroepen dat hij niet gaat rijden. .. advies iC Dordrecht. .. rijdt ook niet...

ICdirect van 16.25 rijdt ook niet. ..

Nog een half uur erbij :,(
als er dan wel iets rijdt. ...
icon

Beste antwoord door Loes 2 februari 2015, 17:04

Ik las ergens dat er een trein defect staat op de HSL. Zal daar mee te maken hebben vrees ik, maar echt een antwoord op de vraag heb ik verder ook niet helaas. Sterkte in ieder geval.
Bekijk origineel

12 reacties

Hoe is het mogelijk dat er weer een ICDIRECT met storing op het spoor de boel verloot
Geen nood, er is hier in no-time een moderator die dit topic van "in de trein" naar "op het station" te verplaatsen, omdat het bericht daar beter tot z'n recht komt.
En dan geen personeel te zien....
vervolgens iC naar Vlissingen willen pakken en roepen laten ze op perron 14 de trein van de borden verdwijnen en wordt vervolgens 1 minuut voor vertrek omgeroepen de trein van spoor 10 a vertrekt.

Crisismanagement?
Nooit van gehoord...
Ik las ergens dat er een trein defect staat op de HSL. Zal daar mee te maken hebben vrees ik, maar echt een antwoord op de vraag heb ik verder ook niet helaas. Sterkte in ieder geval.
Het wordt als het nu allemaal mee zit een treinreis van 14.56 tot 18.20 uur... zonder kans om te werken
Dit is 3u24min (zou nog +30 kunnen worden) ipv de normale 1u33min...

De trein waar ik nu in zit heeft inmiddels een vertraging van 9 minuten doordat er steeds meer mensen in willen dan past en de deuren niet dicht kunnen. Die vertraging zal nog wel verder oplopen. Door waarschijnlijk ontbrekende aansluiting vandaag Dus helemaal geen sociaal of familieleven meer.

Wat staat ons te wachten als we een keer de eerder voorspelde sneeuw in het hele land daadwerkelijk krijgen? Dan vertrekken we op maandagochtend en zijn we vrijdagavond weer thuis, net te laat om het vlees aan te snijden.
Klopt bij een sneeuwstorm rijden er 3 maanden geen treinen meer, dit om verdere uitval te voorkomen....
Ik zit nog steeds in de trein, om 16.40 vanaf Amsterdam Zuid vertrokken, via Schiphol uiteindelijk richtin Vlissingen en op Dordrecht beslist profail ons achter een boemel te laten hangen waardoor aansluiting naar BREDA gemist. MEER DAN 3 UUR ONDERWEG !!!! Schandalig.
Na vertrek met de trein om 14.56u was ik uiteindelijk om 18.57 u in Breda. 4 uur NS!
En dan nog een kwartier voor en 20 minuten nartransport.

En daarvan heb ik het eerste half uur kunnen werken (zonder werkend WiFi-netwerk) en de rest totaal weggegooide tijd die stil staan op ijskoude stations, heen en weer lopen over ijskoude stations van perron naar perron, zitten en staan in overvolle treinen. ...
Totaal gaar heb ik thuis mn vrouw afgetikt die al lang de deur uit had moeten zijn. Vervolgens omschakelen naar oudertaken... voorlopig nog geen rustige avond.

Kinderen van 25 en 4 maanden hebben nog niet zo'n begrip voor een vader die ze vandaag nog niet hadden gezien en er ondertussen flink de balen van heeft.

NS bedankt!
Ach er is toch een prima troost in de vorm van de regeling geld terug bij vertraging zullen ze dan zeggen.
Dat is maar symbolisch want daarmee heb ik mn werkuren nog niet terug en de "privé stress".

Eindelijk kan ik even rustig gaan zitten. Totdat mn jongste weer om aandacht schreeuwt...
Toch fijn dat je als huisvader een deel van je quality time hebt besteedt aan het schrijven van dit bericht 😉
vandaag ná de chaosdag van gisteren niemand aan kunnen spreken op het feit dat er rond de chaos spits géén ankele ICDirect reeds terwijl NS dit als enige overgebleven optie benoemd in hun apps. Waren ze koffie drinken bij de ex failra en daarna maar naar huis gegegaan of is het te lastig om van het ene spoor over het andere sppor te rijden ??? Hoe moeilijk kan het zijn om een kermisattractie van A naar B te laten rijden ???? 😠
Snap je...
moest even de frustratie van mij af schrijven, tijdens een schoonheidsslaapje van mn dochter en met bordje eten voor mn neus...
Ik ben vandaag maar ff thuis aan het werk gegaan. Gelukkig dat dit af en toe kan

Reageer