beantwoord

Zaterdag 27 september Deventer-Colmschate naar Amsterdam-centraal.

• 24 september 2014
  • 7 reacties
  • 203 Bekeken

Ik zie 2 storingen, bij Apeldoorn en bij Weesp, kan ik nu wel reizen? Zie meerdere, tegenstrijdige berichten op NS.nl
icon

Beste antwoord door Aar 24 september 2014, 16:36

Als ik de reisplanner bekijk, die zich bij geplande werkzaamheden aanpast aan de situatie, dan zie ik dat reizen op die dag geen probleem is. Gewoon de Sprinter nemen naar Deventer. En daarvandaan de Intercity naar Utrecht, en daarvandaan kan je de Intercity naar Amsterdam nemen.

Het loont wel om vlak voor je reis alsnog even de reisplanner te controleren. Het kan zijn dat werkzaamheden uit kunnen lopen, of andere verstoringen of werkzaamheden plaatsvinden. In dat geval worden er bussen ingezet.

Ik wens jullie alvast een goede reis! 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Ja, je kunt natuurlijk gewoon reizen. Als je de reisplanner op www.ns.nl gebruikt, kun je zien wat de reisopties zijn. Je zult zien dat je die dag het beste via Deventer naar Utrecht kunt reizen en vanaf daar rechtstreeks naar Amsterdam Centraal.
Reputatie 6
Badge
Als ik de reisplanner bekijk, die zich bij geplande werkzaamheden aanpast aan de situatie, dan zie ik dat reizen op die dag geen probleem is. Gewoon de Sprinter nemen naar Deventer. En daarvandaan de Intercity naar Utrecht, en daarvandaan kan je de Intercity naar Amsterdam nemen.

Het loont wel om vlak voor je reis alsnog even de reisplanner te controleren. Het kan zijn dat werkzaamheden uit kunnen lopen, of andere verstoringen of werkzaamheden plaatsvinden. In dat geval worden er bussen ingezet.

Ik wens jullie alvast een goede reis! 🙂
Het zal vast wel kunnen maar als ik dat soort berichten lees blijf ik wel thuis, want elke keer dat ik wel ben gaan reizen ben ik 3 uur extra onderweg geweest....
Wat een verschrikkelijk domme onzin macca728! De treinen die wilmaph moet nemen, zijn gewoon treinen die volgens de normale dienstregeling rijden. Alleen dienen zij en haar man na Amersfoort om te reizen via Utrecht, in plaats van met de trein die via Hilversum rijdt. De extra reistijd bedraagt een kwartier ten opzichte van de normale dienstregeling.
Ja die melding kreeg ik ook toen ik naar Amsterdam wilde reizen, IC reed niet, maar IC Direct wel.

Nou mooi niet dus, of ik maar 1 uur extra wilde wachten op het station. Want dan zou er weer een IC Direct komen. Die kwam ook, samen met 1000 andere mensen die naar Amsterdam wilden reizen.

Ander weekend wilde ik naar Antwerpen, ook geplande wzh en toen heb ik de reis maar afgebroken in Breda, want van daaruit was de reistijd 3 uur incl wachten en overstappen. Van Rotterdam naar Breda duurde al 1,5 uur.

Als jij vaak met de trein reist, rijden ze natuurlijk altijd via tijden van de de reisplanner.
macca728, je verhaal over wat jij in het verleden allemaal hebt meegemaakt doet hier totaal niet ter zake. wilmaph kan gewoon met treinen reizen die de normale dienstregeling volgen en die niet gehinderd worden door werkzaamheden.
Welkom op het Forum, Wilmaph. Het antwoord van Aar is het juiste antwoord, dank daarvoor Aar. Je topic verplaats ik naar 'in de trein', daarnaast heb ik je titel iets aangepast om duidelijk te maken waar dit topic over gaat.

Reageer