beantwoord

Zoektocht naar eigenaar verloren jas/rugzak

• 3 januari 2019
  • 2 reacties
  • 79 Bekeken

Hallo, ik heb rond nieuwjaar in Antwerpen een jas en rugzak gevonden met o.a. daar een soort van vervoersbewijs in op de naam van een 'M. van de Bremer'. Ik ben opzoek naar deze persoon en had gehoopt dat de NS mij hierbij zou kunnen helpen en ik niet weet bij wie ik te raden moet. Bij de Belgische NMBS zou ik dat wel weten bijvoorbeeld. Verdere informatie kan verstrekt worden indien men mij hierbij wil helpen (geboortedatum zou 13-03-1997 zijn bijvoorbeeld).
icon

Beste antwoord door Laurens Löbel 3 januari 2019, 21:23

Hallo Marc!

Je kan misschien proberen het in te leveren bij een servicepunt. Meestal zijn die te vinden op stations zoals Utrecht, Amsterdam centraal etc.
Dan ga je gewoon naar de balie en meld je dat je iets hebt gevonden en die regelen het dan verder denk ik.

Ik hoop dat ik je hiermee verder heb geholpen.

Met vriendelijke groet,
Laurens Löbel.
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Marc!

Je kan misschien proberen het in te leveren bij een servicepunt. Meestal zijn die te vinden op stations zoals Utrecht, Amsterdam centraal etc.
Dan ga je gewoon naar de balie en meld je dat je iets hebt gevonden en die regelen het dan verder denk ik.

Ik hoop dat ik je hiermee verder heb geholpen.

Met vriendelijke groet,
Laurens Löbel.
Hallo Marc L. welkom op onze Community!

Super dat je deze tas hebt meegenomen om de eigenaar te vinden. In dit geval wil ik je toch adviseren het advies van Laurens Löbel op te volgen en de tas af te geven aan ons personeel. Zij kunnen er dan voor zorgen dat de eigenaar wordt gevonden.

Reageer