beantwoord

Zondagochtend trein van Purmerend naar Schiphol

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Licht je vraag toe
icon

Beste antwoord door Inge NS 29 juli 2014, 17:03

Welkom op het forum zimof!

Ik ga je suggestie intern doorgeven. Bij voldoende animo en ruimte binnen de dienstregeling is dit wellicht mogelijk.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum In de trein. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Bekijk origineel

10 reacties

Badge +3
Van station Purmerend naar station Schiphol gaat zondagochtend elk half uur een trein. Deze vertrekt van spoor 1. De eerste trein gaat om 8:19 (dus de tweede om 8:49, de derde om 9:19, enzovoorts).

Als dat niet uw vraag was, dan moet u toch iets meer informatie geven 🙂
Sorry, ik was een beetje onduidelijk. Mijn vraag is of er geen vroege ochtendtrein naar Schiphol kan gaan rijden op zondagmorgen. Schiphol is een 24 uurs bedrijf en vele werknemers van Schiphol wonen in Purmerend. Kan er niet, net als op alle andere dagen een vroege trein om 5.19 naar Schiphol gaan rijden? Nu moet ik op zondagochtend rare capriolen uithalen met nachtbussen via Amsterdam Centraal om op tijd op mijn werk te komen.

Ik ga je suggestie intern doorgeven. Bij voldoende animo en ruimte binnen de dienstregeling is dit wellicht mogelijk.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum In de trein. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.

Waarom zijn de eerste trein ritten verdwenen in het weekend eerste treinen ging om 5:27 van overwhere Purmerend en nu pas om 6:45. Dit is voor vele te laat om dat Schiphol een 24 uurs bedrijf is met ploegen diensten. Mijn vroegdienst begint om 6:30. vr gr Marchel. 

Reputatie 6

Ik zie in de reisplanner dat er gewoon vroege treinen gaan in de weekends. Eerste trein rond 5.30 uit Purmerend.

lijkt me typisch is voor het topic “dienstregeling”

Reputatie 7
Badge +3

In de jaardienst ingaande 13 december 2020 rijdt trein 3317 op zaterdag en zon- en feestdagen (25 december, 1 januari, 5 en 27 april, 13 en 24 mei) van Hoorn (vertrek 5:06) naar Hoofddorp (aankomst 05:59). 

Er hoeft helemaal geen suggestie te worden doorgegeven. Het is al geregeld. :grinning:

Reputatie 7
Badge +4

In de jaardienst ingaande 13 december 2020 rijdt trein 3317 op zaterdag en zon- en feestdagen (25 december, 1 januari, 5 en 27 april, 13 en 24 mei) van Hoorn (vertrek 5:06) naar Hoofddorp (aankomst 05:59). 

Er hoeft helemaal geen suggestie te worden doorgegeven. Het is al geregeld. :grinning:

Ach de opmerking maakte Inge zes jaar geleden, dus dat zal vast wel. ;-)

Inge was trouwens sowieso erg vlot.

Reputatie 6

Een hoop drukte om niks dus?

Reputatie 7
Badge +3

Inderdaad. In de huidige dienstregeling rijdt de 3317 ook op zaterdagen, zon- en feestdagen.

Reageer