Zovaak defecte treinen?

• 28 januari 2017
  • 3 reacties
  • 222 Bekeken

Reputatie 6
Wat is dat toch met al die defecte treinen? Afgelopen week al 3x direct of indirect mee te maken gehad, waarvan 2x Intercity Direct. En op dit moment alweer 40 minuten aan het wachten in Breda wegens defecte trein op
spoor richting Dordrecht.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Om meer treinen beschikbaar te hebben voor de treindienst is het onderhoud sinds september tot slechts het hoognodige beperkt. Dat begint nu langzamerhand consequenties te krijgen.
Spijtig om te vernemen dat je reizen niet helemaal gaan zoals wij allen hadden gehoopt Rene74. Ik kan geen verbetering beloven maar hoop wel dat je dit snel zal ondervinden. Indien er een trein vertraging heeft kan je altijd een claim indienen voor geld terug bij vertraging, als je in een te drukke trein zit kan je dit melden in onze druktemelder app, zodoende werken we samen aan een oplossing.
Reputatie 6
Nou ik vind het waardeloos. Aan die 2,75 euro terugclaimen van Dalvrij heb ik niet zoveel. Ik wil gewoon binnen redelijke tijd naar huis. Vanochtend al 45 minuten zitten wachten door defecte trein, nu ( op de terugweg) een trein die om niet nader gespecificeerde reden niet rijdt ( 21.16 Prinsenbeek - Breda) waardoor ik weer 30 minuten mag wachten, met straks in Breda weer die beroerde net weggereden aansluiting richting Roosendaal waardoor ik in Breda weer 25 minuten kan wachten. Dit roept echt om terugkeer naar de auto, meer kan ik er niet van maken.

Reageer