beantwoord

zwart etuitje

• 8 december 2017
  • 4 reacties
  • 76 Bekeken

Op donderdag 7 december heb ik 's ochtends in de trein van Eindhoven naar Den Haag Centraal (eerste klas) en klein zwartleren etuitje laten liggen waarin o.m. pennen zitten.
Wie o wie heeft het gevonden?
icon

Beste antwoord door Iris NS 8 december 2017, 11:42

Goedemorgen en welkom op het NS Serviceforum, monique999 :)

Wat balen dat je je etuitje kwijtgeraakt bent. De kans is inderdaad klein dat een forumlid het etui gevonden heeft. Je kunt het beste even een opsporingsformulier invullen via deze webpagina. Mijn collega's gaan dan voor je kijken of het etui is afgegeven bij een balie.

Ik zag dat je nog een topic met dezelfde vraag gestart was. Deze heb ik verwijderd.
Bekijk origineel

4 reacties

Badge
Goedemorgen!

Ik geef u weinig kans uw etuitje via een forumlid terug te krijgen. Kijkt u eens op de pagina Verloren of gevonden voorwerpen.
Weet u nog in welke trein u zat? (D.w.z. het treinnummer; bij de trein Eindhoven - Den Haag C begint dat nummer met 11xx). Als u de vertrektijd nog weet, kunt u via OVtijden opzoeken wat het treinnummer was.
Goedemorgen en welkom op het NS Serviceforum, monique999 :)

Wat balen dat je je etuitje kwijtgeraakt bent. De kans is inderdaad klein dat een forumlid het etui gevonden heeft. Je kunt het beste even een opsporingsformulier invullen via deze webpagina. Mijn collega's gaan dan voor je kijken of het etui is afgegeven bij een balie.

Ik zag dat je nog een topic met dezelfde vraag gestart was. Deze heb ik verwijderd.
Er is gisteren een formulier ingevuld door uw klantenservice maar dat heeft nog niets opgeleverd. Ik hoopte dat alerte reizigers er op aan zouden slaan. Daarom probeerde ik het nog even via het forum.
Jammer! Snap ik inderdaad. Hopelijk krijg je snel goed nieuws!

Reageer