beantwoord

Zwart gereden/ ov gebruikt van iemand

• 12 september 2017
  • 21 reacties
  • 625 Bekeken

Hallo,
Zo n 10 a 15 jaar geleden toen ik nog heel erg jong en dom was heb ik onterecht gebruik gemaakt van een ov van iemand anders. En ook wel eens zwart gereden. Hoe dit op te lossen? Ik zit er namelijk heel erg mee. Mvg
icon

Beste antwoord door Thomas NS 13 september 2017, 19:55

Anoniempje: het is je vergeven. Ga heen in vrede.
Bekijk origineel

21 reacties

Bij wie was het ?
Ik vraag me alleen af hoe ik deze schuld kan kwijtschelden.
Reputatie 6
Badge
Naar de psychiater? Huh? Hoezo?? WTF?!?
Kom op zeg.....

Iedereen is jong geweest en deed iets wat niet mag. Natuurlijk hebben de meesten daar vroeg of laat spijt van.

Als je er echt mee zit:
De boete zal zeker niet meer geïnd worden, maar misschien kan je een afspraak met NS maken, en een bosje bloemen brengen bij de Laan van Puntenburg in Utrecht?
Je hebt geen schuld. Doneer een tientje aan een goed doel als je je daardoor beter voelt en vergeet het voorval. Er zijn grotere boeven op de wereld.
Hoezo ? Omdat ik weinig van het verhaal geloof.

OV Chipkaart bij NS kon je amper gebruiken in die tijd 😃
@nooduitgang bent u een medewerker van de ns? Mvg
Nee het was ene ov kaart die je kreeg om te reizen als je studeerde @mvangelder
Reputatie 6
Badge
@Mvangelder...
Ik lees niks over een chipkaart. Vroeger had je ook OV-abonnementen op een pasje of een plastic papiertje ? Hopelijk is dat duidelijk nu?
Ok dan kan je geld in de staatskas storten 😃
@Mvangelder...
Ik lees niks over een chipkaart. Vroeger had je ook OV-abonnementen op een pasje of een plastic papiertje ? Hopelijk is dat duidelijk nu?

Ja hoor 😃
Nee, ik ben geen medewerker van de NS, maar het is ook niet meer nodig om je hierover druk te maken na zo'n lange periode. Zonde van de tijd. Oké, het was niet netjes, maar vergeet het voorval maar.
Reputatie 6
Badge
Ok dan kan je geld in de staatskas storten :D

Giro 1: -S RIJKS SCHATKIST te S'GRAVENHAGE
Actie voor Sint Maarten
Reputatie 6
Badge
Actie voor Sint Maarten
Ook een mooi gebaar!
Reputatie 2
Dan koop je losse kaartjes van in totaal 100 euro en gooi je die ongebruikt weg. Dan is het geld weer terug bij de NS.
Reputatie 6
Badge
Gewoon vergeten. NS Is namelijk ook vergeten hoeveel mensen toeslag betaald hebben voor een IC Direct die niet reed.
Reputatie 7
Badge
Wat een grappig topic dit. 😳 Maar ff serieus, Waarom zou je er spijt van hebben na zo´n lange tijd? Dat is toch nergens voor nodig?
Giro 1: -S RIJKS SCHATKIST te S'GRAVENHAGE
Ik dacht meer aan 2445588 te Apeldoorn 🆒
Reputatie 7
Anoniempje: het is je vergeven. Ga heen in vrede.
Badge +3
...
Reputatie 5
Badge
En dit gaat over? 🤔

Iemand die een jaar geleden spijt had 😉. Iets te veel doorgeklikt vannacht? 😛

Reageer