beantwoord

Zwarte Iphone 7 in trein vergeten!!

• 29 augustus 2017
  • 12 reacties
  • 222 Bekeken

ik ben mijn iphone in de trein vergeten
Schiphol Airport - Utrecht centraal Intercity Venlo 18:18 tot 19:19
Graag zo spoedig mogelijk antwoord
icon

Beste antwoord door Richaaaard 29 augustus 2017, 20:45

Wat je het beste kan doen is een opsporingsformulier invullen via: http://www.ns.nl/klantenservice/verloren-gestolen/verloren-of-gevonden.html
Hier kun je ook vinden wat we met je telefoon gebeurd indien hij wordt gevonden.

Aangezien het korter dan 5 dagen geleden is wordt hij indien gevonden afgeleverd op een station aan de lijn.
Succes!
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 3
Badge
Wat je het beste kan doen is een opsporingsformulier invullen via: http://www.ns.nl/klantenservice/verloren-gestolen/verloren-of-gevonden.html
Hier kun je ook vinden wat we met je telefoon gebeurd indien hij wordt gevonden.

Aangezien het korter dan 5 dagen geleden is wordt hij indien gevonden afgeleverd op een station aan de lijn.
Succes!
Ja, ik heb het opsporingsformulier ingevuld
en nu?
Reputatie 3
Badge
Ik zou even bellen naar 030-7515155 (of even contacteren via Facebook/Twitter) en vragen of je telefoon al gevonden is, geef hierbij ook het nummer door dat je heb gekregen na het invullen van het opsporingsformulier. Als je telefoon is gevonden kun je je telefoon ophalen bij de service balie van het station. Welk station dit is hoor je van de klantenservice medewerker.
Ja jammer genoeg kan ik met niemand in gesprek komen word al meer dan een uur in de wacht gezet. 😞
Reputatie 3
Badge
Het is er vaak druk inderdaad. Als je Twitter heb zou ik het daar proberen. Je hebt daar altijd binnen 15 min antwoord en soms nog wel sneller. Via Facebook zou ook nog kunnen maar daar duurt het meestal wat langer.
Ga het nog eens proberen. Thanks voor de hulp!!
Jeetje, dit is een heel kostbaar object.

Ik hoop dat dit toestel gevonden is/wordt en u het snel terug heeft!

Heeft u personal data altijd al in iCloud laten doen?
Of gebackupt via iTunes zodat het op uw pc/"Mac" staat?

Laat u even weten hoe dit afloopt?!?!?!?!?!?!?!

...Via Facebook zou ook nog kunnen maar daar duurt het meestal wat langer.Apart.
Ja zeker, heb het geprobeerd op Twitter gelukkig werd ik hier wel geholpen. Maar helaas hebben zij niks binnen gekregen.. jammer.:(
Reputatie 7
Blijf dit vooral navragen. Elke dag kunnen er weer nieuwe eigendommen bij ons afgeleverd worden: het is nuttig om elke dag even na te vragen bij onze Twitterafdeling of hij inmiddels al is gevonden. Soms, heel soms, vinden wij deze alsnog!
Reputatie 6
Badge
Groot kans dat een oneerlijk iemand hem meegenomen heeft en misschien wel gebruikt, dus als ik jou was zou ik erover denken iCloud lock te activeren zodat de vinder er in ieder geval niks mee kan.
Ja, heb ik gedaan maar telefoon was sowieso al helemaal leeg. Dus die staat al uit.
Jammer, ik heb niet kunnen vernemen of de iPhone uiteindelijk gevonden is.

Reageer