beantwoord

40% korting binnenland bij reis breda - antwerpen

• 8 juni 2019
  • 2 reacties
  • 206 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Goedendag,

Met een flex dal voordeel zou je 40% korting moeten krijgen op het binnenlandse deel van een reis.

Als ik probeer een kaartje te kopen van breda naar antwerpen.. gaat deze korting er echter niet af en het kaartje kost nog steeds 9 euro.

Ik heb ook even het hokje "100% korting in Nederland" aangeklikt.. maar dan kost de reis opeens 5,50.

Dan zou het logisch zijn dat een reis met 40% binnenlandse korting 7,60 zou kosten. Ik heb mede hiervoor speciaal dit kortings abonnement aangeschaft.. om dat ik die treinverbinding regelmatig moet nemen. Maar blijk nu alsnog de volle mep te moeten betalen.

Gaat er iets mis? Of misschien kan iemand uitleggen waarom dit zo is?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 8 juni 2019, 15:59

Dit heeft inderdaad te maken met de Early Bird korting voor reizen met de IC Brussel. Een abonnement waarmee je 40% korting krijgt in Nederland is niet geldig op het moment dat je een ticket boekt waarop de Early Bird korting al is toegepast. Op deze pagina, onder de tab 'Prijzen' kun je er meer informatie over vinden.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Ik vermoed dat dit te maken heeft omdat je een early bird ticket koopt voor €9,-. (Mid-Flex). Pas je de 40% korting toe bij kaartjes aankomende week dan past hij de korting wel terug. (Je komt dan ook in de Full-flex categorie). Mijn vermoeden is dus dat de 40% niet extra wordt toegepast bij de early-birds om de korting niet te stapelen.

Misschien weet iemand het fijne hier nog van?
Dit heeft inderdaad te maken met de Early Bird korting voor reizen met de IC Brussel. Een abonnement waarmee je 40% korting krijgt in Nederland is niet geldig op het moment dat je een ticket boekt waarop de Early Bird korting al is toegepast. Op deze pagina, onder de tab 'Prijzen' kun je er meer informatie over vinden.

Reageer