beantwoord

Aanbieding Thalys Zon (20e verjaardag Thalys) 20-05-2016

• 20 mei 2016
  • 4 reacties
  • 231 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Waarom kun je als groep van 5 of 6 personen niet profiteren van de ZON Thalys aanbieding?

Voor de Thalys ZON aanbieding zijn op 5 datums per richting 4 stoelen á €20.

Boek je één stoel meer (bijv. 5) dan betaal je voor ALLE reizigers de volle prijs.
Je kunt dus niet in één boeking 4 stoelen á €20 + 1 stoel á €103 reserveren en €183 betalen, maar je moet voor ALLE 5 reizigers het volle pond betalen, dus 5 stoelen á €103 = €515.

ZON Thalys Amsterdam --> Marseille
23-7-2016 4 stoelen €80, 5 stoelen €825
06-8-2016 4 stoelen €80, 5 stoelen €640
13-8-2016 4 stoelen €80, 5 stoelen €515
20-8-2016 4 stoelen €80, 5 stoelen €515
27-8-2016 4 stoelen €80, 5 stoelen €515

ZON Thalys Marseille --> Amsterdam
02-7-2016 6 stoelen €120
09-7-2016 4 stoelen €80, 5 stoelen €640
23-7-2016 4 stoelen €80, 5 stoelen €640
06-8-2016 4 stoelen €80, 6 stoelen €825
13-8-2016 4 stoelen €80, 6 stoelen €640
icon

Beste antwoord door Minke NS 20 mei 2016, 16:20

Hoi Michiel, ondanks dat er al veel informatie gedeeld is in dit topic, zal ik ingaan op je vraag want ik kan me voorstellen dat je verbaasd was over de prijzen. De Zon Thalys actie is momenteel uitverkocht. Wanneer je ergens nog een stoel tegenkomt voor de voordelige prijs van €20, heb je geluk. Het hoge bedrag is dus te verklaren doordat er niet meer stoelen beschikbaar zijn voor de actieprijs. Wanneer je per se met een bepaald aantal mensen wil reizen, heb je dus de kans op een duurder ticket. Zo werkt het boekingssysteem nu eenmaal. Voor Lille en Parijs zijn op dit moment nog veel tickets voor €20 beschikbaar. Ik raad je aan om verder vragen te stellen in het andere topic.
Bekijk origineel

4 reacties

Laatste update:
Op één kaartje na (Marseille - Amsterdam 02/07/2016) zijn alle kaartjes van €20 uitverkocht.

Tip: http://nl.voyages-sncf.com/nl/speciale-aanbiedingen/verjaardag-thalys
geeft supersnel antwoord of er nog kaartjes beschikbaar zijn.
(Traject Amsterdam CS - Schiphol - Rotterdam CS - Antwerpen CS - Brussel Midi - Parijs Nord)

Tip: http://nl.voyages-sncf.com/nl/speciale-aanbiedingen/verjaardag-thalys
geeft supersnel antwoord of er nog kaartjes beschikbaar zijn.
(Traject Amsterdam CS - Schiphol - Rotterdam CS - Antwerpen CS - Brussel Midi - Parijs Nord)

Oók op de website van voyages-sncf.com wordt géén rekening gehouden met grote families:
20/09/2021 Thalys Amsterdam --> Parijs 6 stoelen €120, 7 stoelen €245 (€35 pp)

Groep van 6 personen, Amsterdam - Parijs €120 (€20 per persoon)

Groep van 7 personen, Amsterdam - Parijs €245 (€35 per persoon)

Hoi Michiel, ondanks dat er al veel informatie gedeeld is in dit topic, zal ik ingaan op je vraag want ik kan me voorstellen dat je verbaasd was over de prijzen. De Zon Thalys actie is momenteel uitverkocht. Wanneer je ergens nog een stoel tegenkomt voor de voordelige prijs van €20, heb je geluk. Het hoge bedrag is dus te verklaren doordat er niet meer stoelen beschikbaar zijn voor de actieprijs. Wanneer je per se met een bepaald aantal mensen wil reizen, heb je dus de kans op een duurder ticket. Zo werkt het boekingssysteem nu eenmaal. Voor Lille en Parijs zijn op dit moment nog veel tickets voor €20 beschikbaar. Ik raad je aan om verder vragen te stellen in het andere topic.
Je kan bij het door uw genoemde boekingssysteem van SNCF ook een voorkeur voor een rijtuig en zitplaatsnummer ingeven bij de boeking. Wat u dus zou kunnen doen tijdens een volgende boeking als deze kwestie zich voordoet: Eerst 4 stoelen boeken à 20€ (stel de actie is identiek) en direct daarna nog 1 stoel boeken voor wederom 20€ met een nieuwe boeking. Als u het snel achter elkaar doet, is de kans erg groot dat de stoel naast/voor/achter de andere 4 geboekte stoelen nog leeg zijn, zeker zo ver in de toekomst.
Het is een gok, want voor hetzelfde geld lukt het niet en zit de 5e persoon een stuk verderop in de trein volgens de boeking, maar allicht lukt het wel. Als je in de boekingsmodule van SNCF bij voorkeursstoelen aangeeft ''KIOSK'' dan komt u in het gedeelte van het rijtuig terecht waar 4x 4zitsstoelen zijn achter twee glazen wandjes. Dan is de kans sowieso het grootst dat u met zijn allen gezellig bij elkaar komt te zitten.

Reageer