Amsterdam-Londen in 1u12?

• 28 maart 2017
  • 3 reacties
  • 256 Bekeken

Badge
Vers van de homepage van NS International:

Zeker weten, jongens? Sinds wanneer ligt er een Noordzeetunnel van Zandvoort naar Harwich? 😛

3 reacties

Hmm dat klopt natuurlijk niet. Bedankt voor je oplettendheid DDietzen. Waar op de homepage van NS International zie je dit staan? Want als ik de trip naar Londen zie en ik klik hier dan zie ik wel de juiste reistijd (4 uur en 39 minuten).
Badge
Hallo Annewil,

Het betrof de aanbieding onder het kopje Boek al uw internationale treinreizen bij NS International op de homepage.
Overigens is de grijze tekst 'Reistijd vanaf Amsterdam: x.xx uur' inmiddels verdwenen bij zowel Londen als alle andere steden. Ik weet niet of dat aan mijn computer ligt, of dat het structureel gewijzigd is.

Nu we toch bezig zijn: ik merkte zojuist op dat er op diezelfde homepage een opsomming staat van de voordelen van reizen met de trein, met als eerste punt: 'Direct instappen, geen inchecktijd'. Dit is weliswaar van toepassing op de intercity's en ICE's, maar zeker niet op Eurostar en (sinds de aanslagen in Frankrijk) ook in mindere mate op Thalys.
Natuurlijk, er moet wat gegeneraliseerd worden om het punt duidelijk te maken. Maar toch misschien een aandachtspuntje? Een nuance zou volgens mij niet misstaan.
Ik zie inderdaad dat er geen reistijd meer staat aangegeven. Kortom, dat ligt dus niet aan jouw PC 😉 Alleen als je doorklikt door op 'meer' te klikken zie je wel een reistijd staan. Deze is, zoals Annewil al aangaf, 4 uur en 39 minuten.

Je feedback met betrekking tot de voordelen van het reizen met de trein ga ik doorzetten naar de betreffende afdeling om dit wellicht iets meer te specificeren 🙂

Reageer