beantwoord

Andere route met Internationaal ticket

Internationaal ticket Hoofddorp-Dusseldorf geboekt. Nu zijn er werkzaamheden en daardoor vertraging op het traject Utrecht-den Bosch. Kan er met het ticket ook via Nijmegen gereisd worden? Er moet dan een stuk (Nijmegen-Venlo) met Arriva gereisd worden.
icon

Beste antwoord door Iris NS 14 december 2018, 20:08

Welkom bij onze NS Community, Lauraa :)

Vaak maakt dit binnen Nederland niet veel uit, maar elk ticket heeft weer eigen voorwaarden dus voor de zekerheid kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice van NS International. Mijn collega kan je ticket er dan bij pakken en met je meekijken. Telefonisch (030-2300023), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Je had een ticket wat eigenlijk bedoeld is voor een betere route maar bent getroffen door werkzaamheden. Dat soort situaties zijn voor conducteurs geen probleem. Heel misschien wordt er even om uitleg gevraagd.

Goede reis!
Welkom bij onze NS Community, Lauraa :)

Vaak maakt dit binnen Nederland niet veel uit, maar elk ticket heeft weer eigen voorwaarden dus voor de zekerheid kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice van NS International. Mijn collega kan je ticket er dan bij pakken en met je meekijken. Telefonisch (030-2300023), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.
Reputatie 4
Ik zou zeggen plan die reis eens op de NS-reisplanner. Als er routes via Nijmegen gegeven worden dan mag je via Nijmegen reizen. Ik neem aan dat het een ticket Hoofddorp-Düsseldorf via Venlo is?
Risico maar genomen en niet gecontroleerd op het traject Nijmegen-Venlo. Thnx voor de reacties!

Reageer