beantwoord

App van NS INTERNATIONAL werkt niet

  • 2 januari 2020
  • 4 reacties
  • 410 Bekeken

Ik probeerde vandaag, zoals altijd, mijn treinticket naar België in de NS INTERNATIONAL app te laden. Hij geeft steeds een foutmelding, en ik kan ook niet inloggen.  

Dit is al een paar dagen onmogelijk. Heeft u een oplossing? Normaal werkt het wel, en hoef ik ook niet in te loggen om mijn tickets te importeren. 

icon

Beste antwoord door Stijn NS 2 januari 2020, 14:44

Goedemiddag 1990valentina en welkom bij de NS Community!

Ik heb gisteravond meegekregen dat er helaas een storing gaande was in de NS International app waardoor tickets niet geladen kunnen worden. Blijkbaar is het nog steeds niet opgelost. Ik wil je in dit geval adviseren om contact op te nemen met mijn collega's van NS International voor alternatieven hoe je het ticket alsnog kan krijgen. Via deze pagina vind je alle opties.

Bekijk origineel

4 reacties

Goedemiddag 1990valentina en welkom bij de NS Community!

Ik heb gisteravond meegekregen dat er helaas een storing gaande was in de NS International app waardoor tickets niet geladen kunnen worden. Blijkbaar is het nog steeds niet opgelost. Ik wil je in dit geval adviseren om contact op te nemen met mijn collega's van NS International voor alternatieven hoe je het ticket alsnog kan krijgen. Via deze pagina vind je alle opties.

Reputatie 7
Badge +4


Probeer anders de  Belgische site.  b-europe.com.

Badge +3

Als het niet lukt om het ticket te importeren dan kan je het ook uitprinten of als PDF tonen op je telefoon.

Reputatie 5

Ik print ze liever uit op papier. Die apps zijn zo onbetrouwbaar.

Reageer