beantwoord

Arnhem - Emmerich

• 24 april 2017
  • 5 reacties
  • 557 Bekeken

Reputatie 1
Beste,

Ik wil graag van Arnhem naar Emmerich en terug met mijn studenten OV, maar ik vindt nergens prijzen.
Zowel op de site van DB als NS Internationaal niet, weet iemand waar dit aan ligt of waar ik deze prijzen kan inzien?

Groetjes
icon

Beste antwoord door Thom 24 april 2017, 17:12

U zult telefonisch moeten boeken. 030 2300023. Geef wel op dat u 100 procent korting in Nederland heeft, u heeft vrij reizen tot de grens. Er is een storing.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U zult telefonisch moeten boeken. 030 2300023. Geef wel op dat u 100 procent korting in Nederland heeft, u heeft vrij reizen tot de grens. Er is een storing.
Wat Thom aangeeft klopt. Ik heb het topic verplaatst naar het subforum Internationaal reizen om de vindbaarheid te vergroten.
Reputatie 1
Oke bedankt, dus normaal kan je op beide websites wel de correcte prijzen terug vinden?
Reputatie 7
Badge +4
Op NSInternational werkt het normaal goed, ik kan me helaas het juiste bedrag niet meer herinneren, ik meende €3,90 bij 100 procent korting in Nederland, maar met alle voorbehoud dus. Emmerich ligt niet meteen achter de grens, zoals Kaldenkirchen.

Off-topic: Het is nog steeds niet mogelijk 100 procent korting in Nederland te combineren met de Bahncard, al beweert men bij NSInternational dat het opgelost is. Dat is overigens wel zo bij de korting van 40 procent. Het is ze maar moeilijk aan het verstand te brengen dat het nog steeds niet in orde is.
Reputatie 6
Badge
Volgens mij is een kaartje uit de NS kaartautomaat tot nu toe het goedkoopste!

Reageer