beantwoord

Beste optie van Vlissingen naar Ieper

• 22 juli 2019
  • 4 reacties
  • 212 Bekeken

Reputatie 4
Ik wil graag van Vlissingen naar het pretpark in Ieper namelijk Bellewaerde.

Ik ben zelf een keer in de stad Ieper via Gent met de bus naar en dan verder met de trein naar Ieper.
Het nadeel van die bus is dat het vrij beperkt is in de avond.

Ik zou willen weten wat nou de alternatieven zijn en of het op 1 dag wel te doen is.
icon

Beste antwoord door Anonymous 22 juli 2019, 19:47

Ik denk dat dit met het openbaar vervoer niet in 1 dag te doen is. Indien je op een redelijke tijd in Ieper wil aankomen, moet je al om 08.25 uur uit Gent vertrekken (aankomst Ieper dan 09.43 uur).- De eerste mogelijkheid om met de trein vanuit Vlissingen is om 05.21 uur aankomst Gent dan 08.40 uur. Zou dus betekenen dat je pas om 10,43 uur aankomt in Ieper en dan moet je nog naar het pretpark. Dan ben je al 5 1/2 uur onderweg en ben je nog niet bij het pretpark.
Bekijk origineel

4 reacties

Ik denk dat dit met het openbaar vervoer niet in 1 dag te doen is. Indien je op een redelijke tijd in Ieper wil aankomen, moet je al om 08.25 uur uit Gent vertrekken (aankomst Ieper dan 09.43 uur).- De eerste mogelijkheid om met de trein vanuit Vlissingen is om 05.21 uur aankomst Gent dan 08.40 uur. Zou dus betekenen dat je pas om 10,43 uur aankomt in Ieper en dan moet je nog naar het pretpark. Dan ben je al 5 1/2 uur onderweg en ben je nog niet bij het pretpark.
Reputatie 4
Oke bedankt.
Reputatie 7
Badge +3
Ook een optie: boot naar Breskens, bus Breskens-Brugge, trein Brugge-Ieper met overstap in Kortrijk. Maar ook dat lijkt me voor één dag niet echt te doen, zeker omdat Bellewaerde een eind buiten de stad midden in het weiland ligt.
Reputatie 4
Oke ja dat vermoedde ik al. Ik neem wel een hotelkamer al.

Reageer