beantwoord

Boeken van een ticket

• 22 december 2017
  • 5 reacties
  • 194 Bekeken

Goedemiddag, ik wil online een ticket boeken van Arnhem naar Düsseldorf, vroeg in de ochtend. Online boeken gaat niet; ik zie de mededeling dat alleen telefonisch geboekt kan worden, met een 030 nummer. Na een half uur nog steeds niemand gesproken heb ik maar opgelegd. Ik ben genoodzaakt naar het Station te gaan en daar persoonlijk een ticket te kopen. We leven bijna in 2018..... Waarom online niet ken begrijp ik niet zo goed.
icon

Beste antwoord door Schraper 22 december 2017, 16:27

Online kan je een kaartje kopen met de VRR app. Zie vrr.de
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Met de stoptrein van Abellio kost een enkele reis 15 Euro. Je kan het beste een kaartje kopen uit de Duitse automaat op station Arnhem. Dat is vaak voordeliger dan een kaartje van NS.
Reputatie 4
Online kan je een kaartje kopen met de VRR app. Zie vrr.de
Reputatie 6
Wanneer wil je reizen? Het kan zijn dat er op jouw datum werkzaamheden zijn en dat de ICE via Venlo rijdt.
Wanneer wil je reizen? Het kan zijn dat er op jouw datum werkzaamheden zijn en dat de ICE via Venlo rijdt.
Dank je wel. Het wordt me te ingewikkeld, ook omdat ik op de terugweg erg laat aankom; ik ga maar met de auto en parkeer daar.
Met de stoptrein van Abellio kost een enkele reis 15 Euro. Je kan het beste een kaartje kopen uit de Duitse automaat op station Arnhem. Dat is vaak voordeliger dan een kaartje van NS.
Dank je wel. Het wordt me te ingewikkeld, ook omdat ik op de terugweg erg laat aankom; ik ga maar met de auto en parkeer daar.

Reageer