beantwoord

Boekingslink werkt niet om in de app te zetten

  • 14 juni 2019
  • 2 reacties
  • 168 Bekeken

Ik heb een treinreis geboekt via NS International en een bevestigingsmail gekregen met daarin de optie om de boeking in de NS app te zetten, alleen krijg ik bij het klikken op de link een foutmelding. Ik wil liever biet printen. Ik hoor graag! Robbert Paul
icon

Beste antwoord door bryan 14 juni 2019, 12:58

Je moet hiervoor specifiek de NS International app downloaden volgens mij.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge
Je moet hiervoor specifiek de NS International app downloaden volgens mij.
Hallo Robbert Paul en welkom bij onze community,

Wat vreemd en zeer spijtig. Ik wil je ook het advies geven om contact op te nemen met mijn collega's van NS International.

Contact met NS International opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030- 2300023. Je kan ook een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer