Mijn woon-werkverkeer is tussen Antwerpen en Breda. Op dat traject gebeuren gekke dingen.
- Ik heb een abonnement bij de Belgische Spoorwegen voor Antwerpen naar de grens. In NL is dit ook mogelijk maar alleen op mijn privekaart en niet op mijn businesskaart. Waarom dit verschil?
- Vorige week ging de nieuwe dienstregelingin en in 4 dagen elke dag heen EN terug reden de treinen niet. Dat betekende dus een totale vertraging van meer dan 9 uur (een keer via Roosendaal moeten rijden en nog een keer moest ik terug naar A. omdat mijn trein halverwege versperd was). Dit op een traject van 35 minuten. Weet iemand of dit opgelost is en hoe lang dit nog door gaat? Het gaat zo erg ten koste van mijn werk, ik kan niet te laat komen.
- De app gaf dit ook vaak niet aan, dus kom ik er op het station pas achter.
- Vanaf Breda is er geen eindstation in NL en kan ik dus niet op een eindstation uitchecken. Aangezien ik daarom in Breda moet in- en uitchecken heb ik op myNS geen reishistorie staan. Dit is dus een hiaat in de service van de NS. Daarom kan ik geen geld terugvragen voor de aanzienlijke vertraging die ik heb opgelopen. Weet iemand hier iets meer van?