beantwoord

Dagkaart

• 21 december 2017
  • 4 reacties
  • 108 Bekeken

Hallo,
Ik heb een paar maandjes geleden 2 retour tickets naar Belgie gekocht voor mij en een vriendin.
Onder jongeren, (want wij zijn 17 jaar) en Nederland gratis.
Mag ik nu met dat ticket van belgie als ik geen abbonement heb maar wel een dagkaart, toch ermee reizen?
icon

Beste antwoord door Thom 21 december 2017, 09:29

Het hangt er van af of de dagkaart nog geldig is. 17 jaar maakt in Nederland niet uit. Of u een abonnement met 100 procent korting, dan wel een geldige dagkaart heeft voor Nederland maakt in principe is niet belangrijk voor de dekking in Nederland. In beide gevallen betaalt u niet voor het Nederlandse traject.
Bekijk origineel

4 reacties

En dan bedoel ik een NL vrij dagkaart
Reputatie 7
Badge +4
Het hangt er van af of de dagkaart nog geldig is. 17 jaar maakt in Nederland niet uit. Of u een abonnement met 100 procent korting, dan wel een geldige dagkaart heeft voor Nederland maakt in principe is niet belangrijk voor de dekking in Nederland. In beide gevallen betaalt u niet voor het Nederlandse traject.
Hallo depinguin22 en welkom op het NS Forum,

Het is mij ook nog niet duidelijk met wat voor vervoerbewijs je exact wilt gaan reizen. Staat er ook een datum op de dagkaart?
We hebben helaas geen extra informatie meer gekregen, depinguin22. Is het uiteindelijk gelukt met het ticket, of heb je nog steeds vragen? Zo ja, kun je dan nog aangeven wat voor een dagkaart het is?

Reageer