voor mijn werk gaan er regelmatig collegas van Amsterdam/Rotterdam naar Kopenhagen, maar we hebben regelmatig tot vaak problemen met de verbinding Nederland-osnabruck en het halen van de trein in Osnabruck. Waarom is er geen directe verbinding van Amsterdam/Rotterdam/Utrecht naar Hamburg Hbf?
directe treinverbinging amsterdam -hamburg
Beste antwoord door Tamzin
voor mijn werk gaan er regelmatig collegas van Amsterdam/Rotterdam naar Kopenhagen, maar we hebben regelmatig tot vaak problemen met de verbinding Nederland-osnabruck en het halen van de trein in Osnabruck. Waarom is er geen directe verbinding van Amsterdam/Rotterdam/Utrecht naar Hamburg Hbf?
Omdat DB daar vooralsnog geen brood in ziet. Ze vinden de huidige verbinding met overstap in Osnabrück of Hannover voldoende.
Je moet bedenken dat internationaal vervoer financieel ook winstgevend moet zijn.
Overigens kun je naar Kopenhagen beter voor het vliegtuig kiezen. Er gaan stuk of tien vluchten per dag.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.