beantwoord

directe verbinding trein Maastricht / Aachen

Hallo, ik heb een eenvoudige vraag: als ik google voor een trein van Maastricht naar Aachen, vind ik geen directe verbinding. klopt dit? Alvast bedankt. 🙂
icon

Beste antwoord door Tamzin 27 juni 2018, 12:32

Dat klopt. U kunt van Maastricht met de trein met twee overstappen in Heerlen en Herzogenrath. Het andere alterrnatief de rechtstreekse snelbus 350 Maastricht-Aachen.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Hoi Oinika en welkom bij onze community!

Als ik naar de reisplanner ga dan zie ik inderdaad geen directe reizen van Maastricht naar Aachen. https://www.nsinternational.nl/nl/treintickets#/NLMTT/DEBDY/ob/20180627.
Reputatie 7
Badge +2
Dat klopt. U kunt van Maastricht met de trein met twee overstappen in Heerlen en Herzogenrath. Het andere alterrnatief de rechtstreekse snelbus 350 Maastricht-Aachen.
Okay, super bedankt, Nathan en Tamzin.
Reputatie 3
Als het goed is zal vanaf december een rechtstreekse trein rijden van Maastricht naar Aken via Heerlen.
Reputatie 7
Badge +4
De bus is vaak aangenamer. Met de trein is er een overstap in Heerlen en ook in Herzogenrath. In Aken is het niet echt ver naar het centrum maar de bus stopt er midden in. In dit geval is er veel voor te zeggen om met de bus te gaan, hij vertrekt direct van voor het station en het is landschappelijk aantrekkelijk.

Reageer