beantwoord

Enschede-Gronau weekendvrij abonnement

Hoi allemaal, ik zou graag met de trein van Enschede naar Gronau (Westf) willen reizen. Ik heb een weekendvrij abonnement, maar op dit traject kun je op NS internationaal geen tickets kopen voor Enschede-Gronau. Kan ik een 9 uurs ticket van de DB aanschaffen vanaf Glanerbrug en hoe zit het met het in/uitchecken tijdens de reis?
Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Thom 6 juli 2018, 10:02

Sommige grenstrajecten zijn niet via NSInternational te bestellen. Neem gewoon Drienerlo of Kennispark en het lukt. Als u met 100 procent korting reist, kunt u ook andere bestemmingen invullen. De handelwijze is Gronau als bestemming op te geven en 100 procent korting voor Nederland in te vullen. Uw weekendvrijabonnement meenemen als bewijs dat u recht heeft op korting en er niet mee inchecken, de poortjes opent u met de vierkante code. U kunt dit kaartje ook op uw mobiel laten zetten.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Sommige grenstrajecten zijn niet via NSInternational te bestellen. Neem gewoon Drienerlo of Kennispark en het lukt. Als u met 100 procent korting reist, kunt u ook andere bestemmingen invullen. De handelwijze is Gronau als bestemming op te geven en 100 procent korting voor Nederland in te vullen. Uw weekendvrijabonnement meenemen als bewijs dat u recht heeft op korting en er niet mee inchecken, de poortjes opent u met de vierkante code. U kunt dit kaartje ook op uw mobiel laten zetten.
Welkom op onze community Jorien! Ik heb niets toe te voegen aan het antwoord van Thom. Is alles duidelijk zo?

Reageer