beantwoord

Eurostar

• 3 februari 2017
  • 14 reacties
  • 382 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Weet iemand hoe laat de Eurostar vandaag uit Amsterdam vertrekt naar Belgie toe?
Of mag dat hier niet gevraagd worden?
icon

Beste antwoord door Slidestops 3 februari 2017, 10:41

@Tamzin er zijn toelatingsritten in Nederland momenteel, daar vraagt ie naar 😉
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Geen idee, wij zijn meer met treinen bezig waar wel mensen inzitten, maar je mag alles vragen ;)

Misschien even op somda kijken ofzo, die zijn daar meer in thuis..
Reputatie 7
Badge +3
Er rijdt nog geen Eurostar naar Belgiƫ. Dat zit wel al jaren in de planning maar het is onduidelijk wanneer dat gerealiseerd wordt. Het gaat financieel niet zo goed met Eurostar en er moet daarom treinen worden geschrapt.
Reputatie 7
@Tamzin er zijn toelatingsritten in Nederland momenteel, daar vraagt ie naar 😉
Dat ding is inmiddels al vertrokken. Zie de Facebookpagina van Railmagazine voor de tijden. Uit mijn hoofd is hij iets voor twee uur in Rotterdam.
Reputatie 4
Ik kan je een somda account aanbevelen, daar staat vaak zeer uitgebreid de dienstregeling op van speciale ritten en dergelijke.
Reputatie 7
Badge +3
@Tamzin er zijn toelatingsritten in Nederland momenteel, daar vraagt ie naar ;)
Verbaasd, want van die proefritten had ik nog niets gehoord of gelezen. Als ik binnenkort in Rotterdam ben ga ik denk ik ook even kijken.
Reputatie 3
Sorry, maar dan vis je dus echt achter het net;) Stel is vorig jaar twee keer in Nederland geweest, en nu weer even. Vandaag heeft het echter net weer ons land verlaten, dus vandaar deze rit. De Eurostar was er overigens voor proef- en testritten en was gestationeerd op de Meer. Overigens gaan de twee treinparen gewoon door hoor, vanaf 3 september staan ze ingepland.
Reputatie 7
Badge +3
Is dat echt zo? Overal op internet staat vanaf 2018.
Reputatie 3
Ja, als ik de vertrekstaten mag geloven wel. Op de vertrekstaten van Rotterdam en Schiphol staan de treinen er namelijk nu al op, kijk maar eens goed:P.
Reputatie 3
Ze staan al op de vertrekstaten

http://www.ns.nl/vertrekstaten/rtd5.pdf
Reputatie 6
Badge
In zulke gevallen van 'bijzondere ritten' kan ik http://www.somda.nl/od (Opvallende Dingen) aanraden.
Daar staan opmerkelijke treinen aangekondigd. Vaak is dat bijzonder regulier afwijkend materieel, maar er staan ook wel eens andere bijzondere reizigersritten op. Ook staan ze soms wel eens vermeld op de site bij de Bijzondere Ritten.

Wel wil ik je graag verblijden met een foto die ik gemaakt heb in Woerden. ;)

Hallo Trainpower.nl en welkom op het forum.

De Eurostar gaat inderdaad dit jaar ook weer testritten uitvoeren op het Nederlandse spoor. Ik ga voor je navragen intern en laat hier een reactie achter als ik meer nieuws hen.
Ik heb het voor je intern nagevraagd. Exacte data hebben wij helaas niet. Je kunt gebruik maken van de tips van de overige forumleden.
Badge
Ze staan al op de vertrekstaten

http://www.ns.nl/vertrekstaten/rtd5.pdf

Wel geinig dat ze consequent EuroCity worden genoemd. Gevalletje heimwee bij het NS-personeel? 🙂

Reageer