beantwoord

Eurostar geld terug

• 28 augustus 2018
  • 6 reacties
  • 445 Bekeken

Ik ben voor een week naar Londen gegaan met de trein en heb hiervoor een pittig bedrag betaald om te reizen met Eurostar. Ik ben zelf niet bekend met Eurostar en heb me de weg moeten laten wijzen door de conducteurs en medewerkers van de NS en het personeel van brussel. Nu ben ik meerdere keren naar de verkeerde perron gewezen, verkeerde treinen en ben ik uit eindelijk van Amsterdam centraal- Brussel en van Brussel - Amsterdam centraal in een normale trein gezet waardoor mijn reistijd met uren werd verlengt. Door deze "slechte" service en vertraging wil ik een vergoeding krijgen. Ik heb betaald voor service die niet naar mij toe is verleend.
Kan iemand mij hier mee helpen ?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 31 augustus 2018, 20:31

Helaas hebben we niets meer vernomen van Synove.

Je kunt in zo'n situatie het beste contact opnemen met mijn collega's van NS International. Zij kunnen dan aan de hand van je je gegevens nagaan om wat voor ticket het gaat en je hier verder bij helpen.
Bekijk origineel

6 reacties

Wat voor ticket is er precies gebruikt voor deze reis? Voor de snelle reis is een ticket voor Thalys en Eurostar nodig, of moet de reis op de terugweg gepland zijn zonder overstap.
Als er geen ticket voor de Thalys aanwezig was (bijvoorbeeld als er gebruik gemaakt wordt van de Eurostar tickets 'Naar elk station in Nederland') dan kan alleen de langzamere Intercity gebruikt worden.
Hallo Synove, welkom op onze Community!

Vervelend om te lezen dat je reis zo is verlopen. Julian stelt een aantal terechte vragen die van belang zijn om je hier verder bij te helpen. Zou je aan kunnen geven om wat voor ticket het precies gaat? Dan kan ik informeren bij mijn collega's van NS International.
Badge +3
Bij voorkeur met een duidelijke foto of scan van de tickets. Dan kunnen we kijken welke tariefdetails van toepassing zijn.
Helaas hebben we niets meer vernomen van Synove.

Je kunt in zo'n situatie het beste contact opnemen met mijn collega's van NS International. Zij kunnen dan aan de hand van je je gegevens nagaan om wat voor ticket het gaat en je hier verder bij helpen.
Ik kan geen bestanden toevoegen. Bedankt voor de reacties ik zal inderdaad de NS zelf opbellen.
Badge +3
Als je dit forum/community leest op een telefoon dan klik op het 'hamburger' (3 streepjes) Menu icoontje, en kies voor de desktop/web versie.

Dan heb je de optie om dingen toe te voegen en zo.

Reageer