beantwoord

Geboekte internationale reis route verandert

  • 17 May 2023
  • 1 reactie
  • 204 Bekeken

Ik heb een tijd geleden een treinreis van Zwolle naar München geboekt. Hierbij zou ik van Zwolle via Arnhem naar Düsseldorf reizen, waarna ik de trein richting München zou pakken. Nu ben ik erachter gekomen dat er vanaf zondag werkzaamheden tussen Arnhem en Düsseldorf zijn, waardoor bussen ingezet worden en ik de trein van Düsseldorf richting München niet haal. 
 

Ik heb hier contact over gezocht, ook omdat deze route niet meer ik de reisplannen weergegeven wordt. Er wordt mij verteld dat omdat deze verbinding niet meer mogelijk is, ik met mijn geboekte ticket een andere route kan nemen. Om problemen in de trein te voorkomen heb ik gevraagd of ik hier een bewijs of iets dergelijks van kan krijgen. Hierop werd geantwoord dat ik een waarmerk bij service balie of treinmanager moet halen. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik reis heel vroeg (06:20) dus heb geen idee of de service balie dan al open is. 

icon

Beste antwoord door rvdborgt 17 May 2023, 23:45

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +1

Problemen in de trein zijn onwaarschijnlijk. Maar je kunt ook van tevoren naar een station gaan en een bevestiging/stempel vragen. Maar het is daadwerkelijk zo dat de treinbinding automatisch vervalt als je door een gewijzigde dienstregeling je geboekte trein niet meer haalt. Alle conducteurs in Duitsland weten dat.

Reageer