beantwoord

Geen 100% korting meer naar Antwerpen op NL deel?

• 10 april 2018
  • 5 reacties
  • 137 Bekeken

Dag, als ik in de internationale Reisplanner de tarieven opzoek blijkt dat een geen rekening meer wordt gehouden
icon

Beste antwoord door Rudi 10 april 2018, 14:17

Bij NS International gaat het ook nog. Weliswaar staat op de pagina voor keuze van de reisdatum als laagste tarief 20 euro, maar als je doorklikt krijg je als tarief 5,50 euro (Early Bird) en 9,80 euro (Full-flex).
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge
Super bedankt! (Ik krijg trouwens een prijs van 9,30 euro te zien voor de 2e klas). dat zal vanwege correctie 15% Railplus zijn.
Super bedankt! (Ik krijg trouwens een prijs van 9,30 euro te zien voor de 2e klas).
Reputatie 5
Bij NS International gaat het ook nog. Weliswaar staat op de pagina voor keuze van de reisdatum als laagste tarief 20 euro, maar als je doorklikt krijg je als tarief 5,50 euro (Early Bird) en 9,80 euro (Full-flex).
Badge +3
Via de website van de NMBS nog wel te boeken. Bijvoorbeeld voor €6,50 van Schiphol naar Antwerpen-Centraal met 100% korting in NL.
https://www.b-europe.com/NL
mijn vraag is nog niet af. Stel ik wil van Schiphol naar Antwerpen met mijn NL Dal vrij dan was dat voorheen een paar euro maar nu dus minimaal 20 euro. Wordt er in de NS planner geen rekening meer gehouden met een Dal vrij sinds het nieuwe traject via Breda?

Reageer